لیست قیمت کرکره برقی تبریز

لیست قیمت کرکره برقی در تبریز
4.1/5 - (34 امتیاز)

لیست قیمت کرکره برقی تبریز

کرکره برقی تبریز یا درب کرکره ای تبریز جز محصولات اصلی ساختمانی است  که اگر بخواهیم در مورد قیمت کرکره برقی به مذاکره بپردازیم قطعا پارامترهایی از قبیل جنس تیغه ها ، نوع موتور کرکره برقی ، ابعاد کرکره برقی ، یراق آلات بکار برده شده ،رسیور کرکره و…دخیل در قیمت کرکره برقی در تبریز خواهد بود.قطعا لیست قیمت کرکره برقی تبریز جز جذابترین های این صنعت می باشد چون همواره کرکره برقی تبریز جز سرآمدان این صنعت می باشند.

کرکره برقی تبریز

آنچه که امروزه بیشتر از قیمت خودنمایی میکند کیفیت مطلوب این صنعت بسیار مهم ساختمانی می باشد به طوریکه مشتری حاضر است برای محصول با کیفیت تر بهای بیشتری را پرداخت نماید تا یک ورودی ساختمان جذاب و شیک داشته باشد. کرکره برقی تبریز قطعا و بدون شک جز با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع محصولات این صنعت در کل کشور بحساب میآید.

صنعت ساخت کرکره برقی دارای استاندارهایی در انتخاب متریال و آلیاژها ، نوع رنگ ، شعاع خمش ها و… میباشد که همگی اینها بعلت تکنولوژی بالای صنعت در تبریز رعایت میگردد.از همین رو کرکره برقی تبریز را بایستی سرآمد سایر تولیدات شهرهای دیگر دانست

کرکره برقی تبریز و دلایل انتخاب آن

معمولا صنعت شهر تبریز بعلت کیفیت بالای آن از دیرباز زیانزد عام و خاص بوده است که کرکره برقی تبریز نیز از این قاعده مستثنی نمیباشد . ورق های تولیدی استاندارد و با کیفیت و همچنین تکنولوژی تزریق فوم در آنها دلیلی بر این ادعا میباشد که کرکره برقی تبریز انتخاب نخست مشتریان برای درب منزلشان میباشد. دقت در تولید این محصول میباشد که منجر به ایجاد سر و صدای کمتر در هنگام بالا و پایین شدن کرکره ها میباشد. برای دریافت لیست قیمت کرکره برقی تبریز بایستی با مجموعه مهندسی شهر در ارتباط باشید

 

 

محاسبه قیمت کرکره برقی در تبریز

با توجه به موارد ذکر شده در این مقاله به چگونگی محاسبه هر مترمربع کرکره برقی می پردازیم :

قیمت کرکره = مبلغ تیغه کرکره برقی  براساس جنس+ مبلغ موتور کرکره برقی + مبلغ شفت + مبلغ نصب و آهنکشی + مبلغ آهن + کرایه حمل تا پروژه

مبلغ تیغه کرکره برقی = مبلغ روز تیغه کرکره برقی براسا نوع جنس x مساحت دهنه (ارتفاع * عرض)

قیمت روز تیغه = وزن تیغه در هر متر مربع و قیمت روز انواع تیغه و کیفیت آلیاژ در هر نوع تیغه

مساحت دهنه = عرض دهنه x ( ارتفاع + 40 سانتی متر )

قیمت موتور کرکره برقی = وزن تیغه در مساحت کل و نوع موتور کرکره برقی

قیمت نوع موتور کرکره برقی = مدل کلی موتور و نوع ولتاژ و جنس سیم پیچ و اندازه روتر و نوع گیربکس

هزینه شفت = نوع لوله ( ۸ یا ۱۱ ) و ( قیمت روز لوله در هر متر طول x عرض دهنه )

هزینه انجام نصب و آهن کشی (در صورت لزوم)= اندازه دهنه x قیمت و نصب انواع مختلف تیغه در هر متر مربع

هزینه آهن کشی = قیمت روز آهن و قوطی آهنی یا دیگر متعلقات براساس وزن

کرکره اتوماتیک تبریز

کرکره برقی تبریز یا کرکره اتوماتیک تبریز تجهیزات مستحکمی هستند که از نظر اقتصادی نیز کاملا مقرون به صرفه و قیمتی بسیار مناسب دارند.این ویژگی منجر به طرفداراران بسیار زیادی برای این محصول شده است .

از دیگر ویژگیهای کرکره  برقی هزینه تعمیر و نگهداری پایین آنها می باشد. غالب جنس کرکره برقی از نوع گالوانیزه فوم دار یا آلومینیوم می باشد که در رنج بالایی از رنگها قابلیت تولید دارند.بهترین نوع درب های اتوماتیک کرکره برقی تبریز یا همان کرکره اتوماتیک تبریز می باشد که این خصوصیات و قیمت مناسب آن منجر به پرطرفدارتر شدن این نوع از دربهای اتوماتیک در بازار امروز ساختمان شده است.

اصولاً کرکره های برقی نیاز به تعمیر و نگهداری با هزینه پایین می باشند. بدنه کرکره برقی تبریز از تیغه های آلومینیومی یا گالوانیزه و یا پلی کربنات تشکیل شده است که اگر احیانا دچار حادثه‌ای گردند به آسانی و به طور مستقل می توانند جدا شده و تیغه جدید جایگزین آن شود.این ویژگی کرکره های اتوماتیک منجر به کاهش هزینه نسبت به درب هاب معمولی شده است

حرکت عمودی این نوع از دربهای اتوماتیک مهم‌ترین ویژگی آنها در عدم اشغال فضا و یا گاهی اوقات به دلیل کمبود جا در محل و یا امکان باز و بسته شدن درب ها به سمت بیرون از بزرگترین مزیت های آن می‌باشد که به طور کلی وجود موانع و مسائل چه در بیرون چه در داخل ساختمان را بی اهمیت می نماید

قیمت کرکره برقی تبریز

قیمت کرکره برقی

با توجه به چندین فاکتور تعیین می شود یکی از فاکتور های مهم در قیمت کرکره برقی تیغه کرکره برقی یا به اصطلاح نوع پروفیل کرکره می باشد تیغه کرکره برقی همان اجزای سفید رنگ یا بیشترین حجم کرکره می باشد که در هنگام باز شدن از محل مورد نظر را تحث پوشش قرار می هد شرکت های زیادی اقدام به ساخت تیغه کرکره برقی میکنند که از مهمترین شرکت های میتوان به اکرول ،اکسول ، آلما و…. اشاره کرد .

پس یکی از فاکتور های مهم با به طور قاطع اولین فاکتوری که میتواند لیست قیمت کرکره برقی را تحت تاثیر قرار دهد نوع تیغه کرکره برقی می باشد .وجود شرکت های مختلف برای تولید تیغه کرکره برقی میتواند تا حد زیادی در نوسانات قیمت تیغه کرکره برقی و در کل قیمت کرکره برقی تاثیر گذار باشد و همین امر متاسفانه باعث به وجود آمدن گاهاً تیغه های کرکره ی نا مرغوب در بازار شده است.

از دیگر فاکتورهایی که در لیست قیمت کرکره برقی کرکره برقی تاثیر گذار می باشد موتور کرکره برقی می باشد موتور کرکره برقی به صورت داخلی و خارجی وجود دارد این قطعه نیز تاثیر بسیار زیادی در قیمت  کرکره برقی دارد این دو فاکتور تاثیر زیادی در قیمت کرکره برقی دارند هرچند که فاکتورهای زیادی وجود دارد اما این دو فاکتور بسیار تاثیر گذار در لیست قیمت کرکره برقی می باشند.قیمت موتورهایی که در ساخت کرکره برقی استفاده می شود ، به دلیل اینکه این موتورها وارداتی هستند و چون قیمت ارز در حال تغییر است متناوب است.

علت توصیه به استفاده از کرکره برقی چیست؟

  • استفاده از درب های کرکره برقی در ساختمان های تجاری و مسکونی کاملا مرسوم شده است.ساختار این دربها با توجه به نصب آسان و همچنین استفاده از ملزومات کمتر باعث طراحی و ساخت آنها شده است.استحکام و عمر بالای آنها باعث اقبال عمومی بیشتر از آنها نسبت به درب های قدیمی شده است و همچنین به سبب وزن کمتر و سهولت جابجایی و تعمیرات سریع تر منجر به جایگزینی بسیار مناسب برای کرکره های فلزی سنگین قدیمی که باعث خستگی و بیماری های کمر میشدند هستند.
  • از موارد دیگری که مارا تشویق به استفاده از کرکره های برقی مینماید تنوع بسیار زیاد در رنگ بندی تیغه های پروفیل کرکره ها می باشند.تنوع بالای رنگ این امکان را فراهم می سازد تا پیمانکاران و کارفرمایان بتوانند جهت زیبا سازی ساختمان و ابنیه ی خود را با انتخاب رنگ های دلخواه ورودی های خود را بسیار زیبا نمایند و دغدغه ی یکنواختی و عدم انتخاب رنگ را نداشته باشند.
  • استفاده از کرکره های برقی فقط برای ورودی ها و درب ها طراحی نشده بلکه در بسیاری موارد در پنجره ها و همچنین بعنوان جدا کننده ( دیوار متحرک ) بکار میروند. چه به لحاظ امنیتی و چه به لحاظ زیبایی کارکرد کرکره های برقی بعنوان پنجره ها واقعا کارایی خاص خود را دارا هستند و روز به روز این مدل استفاده مرسوم تر میشود.

مزایای و ویژگیهای کرکره برقی تبریز

یکی از مهمترین خصیصه های کرکره برقی تبریز کاهش نیروی انسانی در جهت باز و بسته کردن آن میباشد و تنها با فشردن یک دکمه ریموت فرمان باز و بسته شدن آن را صادر نمود. تنوع رنگ از دیگر مزایای کرکره های برقی میباشد که میتواند به زیبایی اثر بخش یک ساختمان کمک نماید. از دیگر مزایای کرکره های اتوماتیک میتوان به عمر بالا و کیفیت آن به نسبت کرکره های سنتی اشاره نمود. تعویض قسمت آسیب دیده هم که منجر به کاهش هزینه ها میشود باز هم از مزایای آن خواهد بود.سازگاری با تمام آب و هواها و عدم فرسایش آن نیز جز ویژگیهای کرکره های برقی خواهد بود.در کرکره های برقی نیز قابلیت شستشو از جمله ویژگیهای آن می باشد.

راهنمای انتخاب کرکره برقی در تبریز 

اگر به گذشته ی صنایع درب های ساختمانی و اماکن توجه کنیم ، خواهیم دید که رشد بسیار شگرفی در این صنعت وجود دارد که شاید با وجود درب های ضد سرقت و سنتی قدیمی دیگر پیشرفتی احساس نمی شد  اما اختراع کرکره برقی در تبریز تمامی این محاسبات را برهم زد . درب های کرکره ای چه  سنتی و چه نمونه برقی، دارای ویژگی  تقریبا مشابهی در زمینه حفاظت هستند.

کرکره‌های سنتی در مقایسه با کرکره‌های برقی  دارای برخی معایب هستند.  نیاز به نیروی انسانی  و صدای نسبتا زیادی در هنگام کارکرد، استحکام نسبتا کم در برابر ضربات و احتمال خم‌شدن ، نیاز به روغن کاری مداوم و عدم زیبایی از معایب آنها به شمار می آید.

در مقابل ، کرکره برقی مضاف بر داشتن نقاط مثبت در مقابل معایب منفی کرکره های سنتی، مزایای خاص و منحصر به فرد دیگری نیز دارد. کرکره‌های برقی، بدون دخالت و صرف نیروی انسانی و تنها از طریق کنترل از راه دور باز و بسته می‌شوند. تنوع مواد سازنده و امکان انتخاب اجزای مختلف آن، این نوع کرکره‌ها را بسیار خاص و کاربردی می‌کند.

کرکره های برقی برای تمامی فضاها اعم از فروشگاههای تجاری ، سالنها ، مغازه ها ، پارکینگها و… قابلیت استفاده را دارا می باشند و حفظ زیبایی و انرژی تبادلی و همچنین عدم اشغال فضا از بزرگترین ویژگی های آنها بشمار میرود.

یکی از نکات بسیار مهمی که در مورد کرکره های برقی بایستی در نظر گرفت امکان نظافت و تمیز کردن آنها می باشد. کرکره برقی را نیز می توان مانند هر وسیله ی دیگری تمیز نمود اما بایستی این نکته را در نظر داشت بهترین روش استفاده از دستمال مرطوب و تنها پاک کردن از طریق آن صورت پذیرد و در صورتیکه اگر کثیفی خیلی زیاد بود از آب به صورت مستقیم استفاده شود. اما بایستی به این نکته توجه کرد که استفاده از آب برای نظافت کرکره برقی تبریز در زمستان ممنوع میباشد چون باعث یخ زدگی و در نهایت خراب شدن کرکره بعلت سست شدن اتصلات آن خواهد شد.

تمامی پارامترهای ذکر شده در بالا تاثیر گزار در انتخاب نوع کرکره و همچنین قیمت آن خواهد بود.

موتور ساید کرکره برقی تبریز

موتور ساید کرکره برقی تبریز به دلیل قابلیت بسیار خوبی که دارد معمولاً برای ترددهای بالا و همچنین برای دربهای کرکره ای با ابعاد بزرگ به کار می رود و معمولاً در دو نوع  باطری بکاپ دار یو پی اس (UPS) و یا بدون یو پی اس به بازار عرضه شده است . در نوع معمولی آن معمولاً به هنگام عدم وجود انرژی برق می‌توان از زنجیری که در کنار آن قرار دارد جهت بالا یا پایین بردن کرکره برقی استفاده نمود این نوع موتورها به نسبت موتورهای توبولار دارای قیمت بالاتری می باشند.

مزایای کرکره برقی با موتور ساید :

1) استفاده برای کرکره های با ابعاد بزرگ

2) استفاده برای کرکره برقی با تردد بالا

3) امکان تعمیر موتور بدون باز نمودن و دستکاری در قسمت های داخلی آن

4) دارای یو پی اس یا برق اضطراری

5) سر و صدای کمتر به هنگام کار

معایب کرکره برقی با موتور ساید به نسبت کرکره توبلار:

1) دارای ابعاد بزرگتری می باشد

2)  قیمت بالاتر است نسبت به موتور کرکره برقی تو پلاس

موتور توبلار کرکره برقی تبریز

موتور توبلار همانگونه که از نامش پیداست به شکل استوانه ای لوله ای شکل می باشد که در درون محور کرکره قرار می گیرد این نوع از موتورها دارای حجم کوچکی نسبت به موتورهای ساید می باشند و با توجه به ساختار داخلی آنها برای کرکره های با وزن کوچکتر و تردد کمتر استفاده می شود. موتورهای توبلار در دو نوع صنعتی و خانگی روانه باز شده اند که موتورهای خانگی تا 140 نیوتن و موتورهای صنعتی 500 نیوتن ساخته شده اند.

مزایای موتور توبلار کرکره اتوماتیک:

1) عدم اشغال فضای زیاد بعل ابعاد کوچک
2) قیمت ارزان و اقتصادب تر نسبت به موتورهای مشابه

معایب موتور توبلار کرکره اتوماتیک:

  1. عدم قابلیت استفاده در مکان های با تردد زیاد
  2.   عمر مفید کمتر
  3.  تعمیرات سخت و زمان بر
  4.   سیستم خلاص کن دشوار تر
  5. استهلاک زیاد در لیمیت سوئیچ ها

موتور ساید کرکره برقی

موتور سانترال کرکره اتوماتیک تبریز

اصولا از این موتور در کرکره های قدیمی فروشگاهها استفاده میشود، موتور سانترال به صورت عرف در دو نوع 180 کیلوگرم و 280 کیلوگرم در بازار موجود می باشد. اسامی دیگری مثل شفت و فنر مرکزی و MC نیز به آن نسبت داده شده است. موتور سانترال بدلیل نصب در وسط محور کرکره برقی سنترال (سانترال) نامیده می شود. از مزایای این نوع موتور کرکره برقی میتوان به حرکت سریع و روانتر در مقایسه با موتور کرکره های توبلار و ساید اشاره کرد. بنابه نیاز این موتورها به فنر بندی شفت کرکره برقی، نصب آن دشوار و هزینه نصب آن زیادتر است و امروزه بیشترین مصرف آن نصب برروی کرکره های قدیمی ( لانه زنبوری ) و اتوماتیک نمودن آن کرکره ها می باشد.

رسیور کرکره برقی

رسیور کرکره برقی یکی از مهم ترین بخش هایی است که وظیفه آن دریافت سیگنال و فرمان دادن به موتور کرکره برقی جهت باز و بسته شدن کرکره می باشد این قطعه معمولاً در قسمت فوقانی نصب می گردد.در این مقاله می‌خواهیم به عملکرد رسیوری کرکره برقی بپردازیم . یک رسیور کرکره برقی چگونه عمل میکند؟ زمانی که شما تنها با فشردن دکمه ریموت کنترل عمل ارسال سیگنال را انجام می دهید رسیور با دریافت این سیگنال و تبدیل آن به یک جریان الکتریکی منجر به متصل شدن برله های موجود در آن می گردد که این امر باعث می‌شود تا موتور الکتریکی برق دار شود و باعث حرکت به سمت چپ یا راست شود. رسیور با دریافت سیگنال آن را تجزیه تحلیل می‌کند و سپس فرمان را به موتور صدور می نماید.

رسیور کرکره برقی

علاوه بر آن که رسیور کرکره برقی از ریموت کنترل فرمان می گیرد وظایف دیگری را نیز بر عهده دارد که از آن جمله می‌توان به چشمک زدن فلاشر در مواقع ورود و خروج وهمچنین قابلیت اتصال چشمی جهت حفاظت کرکره برقی به هنگام پایین آمدن و در مواجه با مانع در بین کرکره برقی و همچنین امکان زمان دهی به کرکره برقی جهت آنکه چه مقدار کرکره برقی باید باز شود و چه مقدار بسته شود می توان اشاره نمود.

رسیور سیمکارتی کرکره برقی تبریز

جدیدترین و بروزترین نوع رسیور های موجود برای کرکره های برقی رسیور سیم کارتی یا رسیور سیمکارتخور می باشند که  بر پایه تکنولوژی GSM ساخته و به باز عرضه شده اند. این نوع از بردها همانطور که از نامشان پیداست از تکنولوژِی بیسیم و فرمان پذیری از طریق سیم کارت های تلفن همراه جهت فرمان دادن بهره میبرند.به طور مثال میتوان گفت که فرمان باز یا بسته شدن تنها با یک تماس با شماره سیمکارت رسیور انجام میپذیرد و حتی این امکان نیز وجود دارد که با ارسال پیامک از هرجای دنیا فرمان حرکت را برای کرکره ارسال نمود.در ادامه به مزایا و معایب این نوع از رسیورها خواهیم پرداخت.

برد کرکره سیم کارتی  رسیوری می باشد که برای کسب رضایت مشتریان با در نظر داشتن نیازهای مختلف، تمامی پارامترهای کنترل یک کرکره در آن ایجاد شده است. امکان ذخیره 250 شماره تلفن و کددهی 250 عدد ریموت را می توان از مزایای این دستگاه نامید.

در این دستگاه مضاف براینکه ، قابلیت های رسیورهای فول کانال  از قبیل تنظیم مدت زمان عملکرد موتور کرکره، تنظیمات مدت زمان بسته شدن اتوماتیک، نصب فلاشر وسنسورچشمی در آن گنجانده شده است، امکانات دیگری نیز به آن افزوده شده که مشتریان با سلایق مختلف  راضی می کند. تنظیم مدت زمان عملکرد فلاشر، تغییر عملکرد فلاشر جهت استفاده برای روشنایی پارکینگ و تغییر جهت چرخش موتور به سادگی از طریق نرم افزار انجام می گیرد و امکان ارسال گزارش عملکرد دستگاه، با تاریخ و ساعت دقیق برای مدیر و کاربر، حذف ریموت گمشده و حذف شماره تلفن کاربران بد حساب از قابلیت هایی است که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

  • مرکز کنترل کرکره برقی قابل‌کنترل از طریق سیم‌کارت (برقراری تماس وSMS)، ریموت و تحریک دست
  • تنها مرکز کنترل کرکره برقی سیم کارتی دوزبانه (فارسی – انگلیسی) در سراسر بازار ایران
  • دارای  حافظه  250 عددی جهت نگهداری شماره تلفن افراد مجاز
  • قابلیت کد دهی 250 ریموت لرنینگ بتا (نوع ریموت: 2007، 2013،  2014و2016)
  • امکان تنظیم زمان عملکرد موتور و زمان بسته شدن اتوماتیک فقط با ارسال یک SMS
  • امکان فعال یا غیرفعال کردن هرکدام از کنترل­ کننده­ های ریموت، تحریک دست، تماس تلفنی و SMS
  • ارسال گزارش از وضعیت عملکرد GSM Side F-CH برای مدیر و کاربران به همراه تاریخ و ساعت دقیق
  •  دارای تقویم های میلادی و شمسی با احتساب سال­ های کبیسه
  • امکان تنظیم ساعت و تاریخ دستگاه با ارسال یک SMS

ریموت کنترل

ریموت کنترل ها یا فرمان دهدنده های تجهییزات بدون سیمی هستند که به صورت وایرلس و از مسافت دورتر فرمان حرکت یا ایست را به موتورهای کرکره برقی ارسال میکنند.

عواملی که در قیمت نهایی کرکره برقی تبریز تاثیرگزارند عبارتند از:

  • قیمت سازنده : با توجه به ساختار و متریال تیغه های پروفیل کرکره ، این امکان وجود دارد که قیمت سازنده ها با یکدیگر تفاوت هایی داشته باشد
  • تیغه کرکره:  بسته به جنس تیغه ها، استحکام  و نوع رنگ بکار رفته و ضد اکسید  بودنشان قیمتهای متفاوتی دارند که خود این عوامل منجر به تفاوت قیمت تیغه ها میشود. ضمنا ابعاد و اندازه تیغه ها نیز دخیل در قیمت تمام شده خواهند بود.
  • موتور کرکره: کیفیت موتور کرکره برقی و نوع آن از دیگر موارد تاثیر گزار در مبلغ نهایی می باشد.هنگام خرید موتور کرکره باید این موضوع را در نظر داشته باشید که به بهانه قیمت ارزان تر در دردسر خرید موتورهای بی کیفیت گرفتار نگردید. قیمت موتور بر حسب برند و کیفیت و تکنولوژی ساخت ، نوع سیم پیچی و… با هم متفاوت است.

کرکره برقی تبریز در حالت استاندارد در کشورهای اروپایی به عنوان درب دوم یا داخلی به کار گرفته میشود اما در ایران بعلت ساختار شهری از آنها بعنوان درب اصلی ورودی ساختمان ها یا پارکینگ و حتی مغازه ها استفاده میشود که مهمترین نکته آن عملکرد بسیار ساده و عدم اشغال فضا می باشد.

با در نظر گرفتن این پارامترها و اندازه گیری ابعاد دهنه و تماس تلفنی  از نمایندگان فروش قیمت تقریبی را دریافت نمایید  و نسبت به خرید آن اقدام نمایید. برای خرید کرکره برقی با کیفیت سعی کنید حتما از تولید کنندگان معتبری خرید نمایید  تا ضمن ارائه مشاوره خوب قطعات خریداری شده را نیز گارانتی نمایند وهزینه‌های جانبی و نگهداری را به حداقل برسانید .

انواع تیغه کرکره برقی 

کرکره های برقی دارای تیغه های پروفیلی در طرح ها و جنس های مختلفی هستند که با توجه به شرایط محیطی و نوع کاربری بکار گرفته میشوند.این تیغه گاها از جنس آلومینیوم و گاها از جنس فولا سخت هستند که بایستی برای از هر کدام در محل های خاص خود استفاده نمود. دسته بندی این کرکره ها به شرح ذیل می باشد :

گالوانیزه فوم دار :

جنس کرکره گالوانیزه فوم دار تبریز تشکیل شده از ورق های نسبتا مستحکمی میباشد که از آلیاژ های آهن و آلومینیوم می باشند و در بازار با نام گالوانیزه مشهور هستند.این پروفیل ها از ورق هایی تشکیل شده اند که توسط دستگاههای رول فرمینگ شکل گرفته و در درون آنها فوم تزریق میشود.تزریق فوم باعث کاهش صدا و همچنین عایقی در برابر برودت و گرما میباشد. بسته به ضخامت ورق های گالوانیزه این تیغه ها نیز به انواع درجه یک یا دو دسته بندی میشوند. رنگ بندی در کرکره گالوانیزه فوم دار تبریز به صورت زیاد و دلخواه محیا میباشد.رنگ این تیغه به صورت استاندارد اغلب پودری و به اصطلاح سمباده ای یا زبر میباشد که مرغوب ترین نوع رنگ در تیغه های کرکره میباشد.

به طور معمول پروفیل گالوانیزه فوم دار دارای مزایای زیادی می باشد که همین امر منجر به انتخاب بیشتر آن در میان سازندگان معتبر شده است. صدای کم و زیبایی اثربخش آن منجر به اول شدن این پروفیل در انتخاب مشتریان می گردد. این گزاره در لیست قیمت کرکره برقی تبریز به طبع در اول آن خواهد بود

آلومینیوم اکسترود :

این تیغه ها از جنس آلومینیوم اما بدون تزریق فوم و به صورت توخالی میباشند.معمولا ورق های آلومینیومی در جاهایی که نیاز به استحکام بالا نباشد بکار گرفته میشوند چون دارای وزن بسیار سبکی هستند.کرکره برقی آلومینیوم در تبریز امروزه نسبت به قبل دارای مشتریان خاص خود میباشد چرا که قیمت این کرکره نسبتا پایین تر میباشد. پروفیل های آلومینیومی به صورت استاندارد از بیلت آلومینیوم 66 ساخته میشوند که البته امروزه از متاسفانه شاهد پروفیل هایی از آلومینیوم های بازیافتی نیز هستیم که منجر که به کاهش کیفیت محصول و ایجاد صدا میشوند. استحکام کرکره آلومینیومی در حالت سبک نسبت به سایر تیغه ها کمتر میباشد و بعلت ایجاد صدا بیشتر در مکان های غیرمسکونی از آن استفاده میکنند.

فولادی :

نوع جدیدتری از تیغه های درب های کرکره ای اتوماتیک ، کرکره فولادی در تبریز میباشند که ساخته شده از ورق های تک جداره از جنس فولاد سخت میباند. همانطور که از نام این کرکره های پیدا معمولا در مکان های حساس مانند طلا فروشی ها ، بانک ها ، مراکز امنیتی و… استفاده از این تیغه ها بسیار متداول تر میباشند.استحکام بسیار بالا در مقابل ضربه و آتش از بزرگترین محاسن این تیغه ها می باشد. وزن این تیغه بعلت سنگینی فولادی نسبت به تیغه های آلومینیومی و همچنین گالوانیزه بیشتر میباشد.

پلی کربنات :

تیغه های پلی کربنات ساخته شده از جنس پلی کربنات و به صورت شفاف میباشند که دارای استحکام بسیار بالایی هستند و هرگز دچار شکسشتگی و ترک نمیشوند. کرکره پلی کربنات در تبریز معمولا در فروشگاهها و مراکز تجاری طرفداران بسیاری دارد چرا که بعلت شفافیت امکان نمایش ویترین مغازه ها حتی در زمان بسته بودن را فراهم میسازد.معمولا تیغه های پلی کربنات به تیغه های ضدگلوله نیز مشهور میباشند. این تیغه ها نیز دارای رنگبندی اما به صورت محدود میباشد و جز پرطرفدارهای لیست قیمت کرکره برقی تبریز میباشند.

درب کرکره ای پارکینگ

تعمیر و سرویس کرکره برقی در تبریز

کرکره برقی یا درب اتوماتیک کرکره ای مانند هر وسیله متحرک الکتریکی نیاز به آن دارد که به صورت ادواری مورد سرویس و روانکاری و اصلاح ایرادات آن گردد تا عملکرد ایراد دار آن منجر به آسیب دیدن موتور و تیغه های آن نشود.این سرویس می تواند به صورت فصلی و یا 6 ماهه و حتی سالانه انجام پذیرد  و در برخی موارد با تردد های بالا در زمانی کوتاهتر بایستی بازبینی شود.

ایرادات یک کرکره برقی دارای بخش های مختلفی میتواند باشد که بایستی نفرات متخصص این امر نسبت به آن اقدام نمایند در غیر اینصورت ممکن است که از خطایی کوچک به مشکلات بزرگ دچار شویم. این ایرادات شاید در روند حرکتی پروفیلها باشد و یا شاید در موتور و رسیور کرکره. پس بنابراین نبایستی ریسک واگذاری تعمیر آن را به غیر پذیرفت.با جمع بندی موارد فوق و نکات ذکر شده بایستی به این نتیجه رسید که بخاطر مسائل مرتبط با امنیت اماکن در انتخاب کرکره برقی نبایست کیفیت را فدای قیمت نمود

علت ایجاد صدا در کرکره برقی چیست؟

صدای بد و گوشخراش پروفیل های یک کرکره برقی از مسائلی است که هر نصابی با آن برخورد میکند و این موضوع می تواند  سبب ناخرسندی مشتری شود. این نکته باید مد نظر باشد که مشتری برای آسایش خود  سفارش درب اتوماتیک داده است و انتظار یک کار تمیز و بدون صدا را دارد. در ادامه در خصوص این مساله مطالبی را عنوان میکنیم که حائز اهمیت می باشند :

از موتور کرکره برقی به‌ صورت مداوم و بیش از چهار بار بدون تنقس و وقفه خودداری گردد، چون این کار منجر به افزایش دمای موتور میگردد و درنتیجه بیمتال ها عمل نموده و منجر به عدم حرکت موتور تا خنک شدن این قطعات میشوند و ضمنا با این کار یعنی فرمان مداوم حرکت به موتور  موجب به هم خوردن تایم عملکردی مدار ریسیور می‌شود که در این حالت باید، سرویس و تنظیم مجدد ریموت و ریسیور را انجام پذیرد.

ریموت کنترل کرکره را نبایستی در زیر تابش نور خورشید، ضربه، آب و رطوبت و… قرارداد. در ضمن شستشوی کرکره برقی باید بهطوری انجام شود که از ورود آب به داخل موتور و رسیور ممانعت گردد. از هل و آویزان شدن، وارد نمودن فشار و ضربه، به کرکره جدا خودداری شود. در مسیر حرکت  کرکره و درون ریلها نبایستی انسداد و یا مانعی وجود داشته باشد. دستگیره خلاص کن  جهت زمانی است که برق وجود ندارد و پس از اتمام کار بایستی دور از دسترس افراد متفرقه قرار بگیرد. ریل و لاستیک تیغه انتهایی کرکره برقی باید همیشه تمیز و از هرگونه زباله و گردوخاک عاری باشد تا مانع بسته شدن کامل درب نگردد. کرکره‌های برقی معمولا نیازی به روغن‌کاری و گریس ندارند اما مقدار بسیار کمی میتوان به قسمت گیربکس موتورهای ساید اضافی نمود.

شیوه نگهداری از کرکره برقی در زمستان

بعلت برودت هوا و انقباض کرکره ها بایستی برخی مسائل در مورد کرکره های برقی رعایت شود تا از بروز مشکلات آتی جلوگیری نماید. یکی از این مسائل پوشش کامل برد کنترل یا همان رسیور کرکره برقی از برف و باران و جلوگیری از سوختن آن میباشد.در فصول پاییز و زمستان، کرکره های اتوماتیک به توجه بیشتری جهت كاركرد هرچه بیشتر و بهتر و البته طولانی تر نیازمند هستند. تغییر شرایط آب و هوایی یکی از علل توجه بیشتر به این نوع درب اتوماتیک در فصول سرد میباشد. با ورود هوای سرد موتور کرکره و همچنین قسمت گیربکس و زنجیر کمی سخت تر کار می کنند

تماس با ما

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت لیست قیمت کرکره برقی تبریز می توانید با یک تماس از خدمات مهندسی مجموعه شهر در سطح شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی بهره مند شوید و خیال خود را از بابت تعمیر درب اتوماتیک تان راحت نمایید :

تلفن : ۰۴۱۳۴۴۴۱۰۵۷ – ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹

اینفوگرافی مزایا و معایب موتورهای ساید ( Infographics Advantages and disadvantages of side motors )

Infographics Advantages and disadvantages of side motors

کرکره برقی تبریز و خدمات پس از فروش آن

با توجه به ساختار کرکره های برقی و مکانیزم حرکتی و دورانی آن به طبع نیاز به سرویس دوره ای و خدمات پس از فروش آن ناگزیر خواهد بود.استفاده از متریال با کیفیت و نصب دقیق کرکره های برق قطعا نیاز به این خدمات را کم خواهد نمود.اما در زمان ایجاد خرابی در کرکره برقی چه باید کرد؟

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴