آموزش ست کردن ریموت کنترل درب های اتوماتیک { کرکره – جک های بازویی و ریلی و… }

5/5 - (2 امتیاز)

تعمیر درب اتوماتیک ریموت کنترل تجهیزی است که می‌توانیم با استفاده از آن فرمان به مرکز کنترل ارسال نماییم، که در نتیجه این فرمان که به صورت سیگنال های مایکروویو به برد کنترلی می‌رسد، درب را باز و بسته میکنیم. بدین صورت که پس از دریافت فرمان توسط مرکز کنترل، رمزگشایی صورت گرفته و آن را به مرکز کنترل ابلاغ می کند و عملیات متناسب با فرمان انجام می‌شود. مجموعه مهندسی شهر برای آشنایی بیشتر شما با نحوه ست کردن ریموت با درب پارکینگ این مطلب را آماده کرده است، پس با ما همراه باشید :

برای این که ریموت و رسیور بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند لازم است که فرکانس هر دو آن ها یکسان باشد. پرکاربردترین فرکانس های ریموت کنترل ها عبارتند از 433 MHz 315 , MHz 868 ,  MHz و …

ریموت ها را می توان از نظر نوع معرفی آن ها به رسیور به سه دسته تقسیم کنیم که شامل :

  • ریموت های کد فیکس
  • ریموت های کد لرنینگ
  • ریموت های هاپینگ می‌شود.

در شرایطی که ریموت درب پارکینگ شما خراب شود یا بخواهید یک ریموت کنترل دیگری نیز هم داشته باشید، لازم است که یک ریموت بلوتوثی مشابه تهیه کنید و آن را کددهی کنید تا مانند ریموت اصلی برایتان کار کند.

به دلیل تنوع زیاد جک های پارکینگی و کرکره های برقی، هر کدام ریموت مخصوص به خود را دارند که برخی ممکن است نحوه ست کردن ریموت با درب پارکینگ متفاوت تری داشته باشند و آموزشی که ما در این مقاله تعبیه کرده ایم، مختص به روش مچ کردن ریموت های غیر فابریک می‌باشد که می تواند برای بسیاری از ریموت های بلوتوثی کارآمد باشد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴