4.7/5 - (4 امتیاز)

راهبند به عنوان یک مسدود کننده مسیر نیز شناخته میشود در واقع یک میله محوری است که دسترسی خودرو را از طریق یک نقطه کنترل شده مجاز یا محدود می کند. راهبندها در گذرگاه‌های همسطح، پل‌های کششی، امکانات پارکینگ، باجه‌های عوارض و غیره یافت می‌شوند. معمولاً دیده می‌شود که برای کنترل ترافیک استفاده می‌شوند، اما می‌توانید برای امنیت نیز از آنها استفاده کنید. شما می توانید ورود وسایل نقلیه ای را که به ملک شما وارد می شوند بر اساس اعتبار آنها تایید یا رد کنید. شما همچنین می توانید جزئیات ثبت نام هر وسیله نقلیه ای را که وارد ملک شما می شود یا از آن خارج می شود، نظارت و ضبط کنید.

 

 

 

راهبند تبریز

در اینجا 3 مکان وجود دارد که نصب راهبند در صورتی که هنوز آن را نصب نکرده اید برای شما بسیار مفید خواهد بود:

  • منطقه پارکینگ:  اگر خوش شانس هستید که یک فضای قابل دسترسی در یک منطقه شلوغ دارا می باشید، می توانید آن را به یک تجارت بسیار خوب تبدیل کنید. شما می توانید درب ورودی خود را به یک راهبند و سیستم بلیط تبدیل کنید که در آن افرادی که از پارکینگ شما استفاده می کنند باید هنگام خروج از فضا هزینه زمان پارک خود را بپردازند.

  • گاراژ:  می توانید ورود وسایل نقلیه ناشناس و ناشناس را با کمک راهبند در گاراژ خود محدود کنید. این می تواند امنیت ساختمان شما را با ممانعت از ورود وسایل نقلیه مشکوک تشدید کند.

  • سایت های کمپ:  اگر شما مسئول امنیت یک محل کمپ هستید، وقت آن رسیده است که نصب یک راهبند بازویی را به مقامات پیشنهاد دهید. این به آنها کمک می کند تا اقدامات امنیتی را در سایت تجاری خود به شدت حفظ کنند.

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴