موتور توبلار کرکره برقی بارزانته در تبریز |موتور بارزانته Barzante در تبریز

موتور توبلار کرکره برقی بارزانته در تبریز
Rate this post

موتور توبلار کرکره برقی بارزانته در تبریز

موتور توبولار tublar کرکره برقی بارزانته barzante دارای بدنه استوانه مانند و ظریف است. این موتور را برای اماکنی با میزان تردد متوسط , نسبتا به کار ببرید . این موتور با قدرت های 60، 100، 120 و 140 نیوتون برای مصارف گوناگون در بازار ایران موجود می باشد. با بکارگیری و تنظیم لیمیت سوییچ های محدود کننده در این موتورها قادر خواهید بود محدوده باز و بسته شدن کرکره را کنترل کنید.
به علاوه می توان در هنگام قطع شدن برق از سیستم خلاص کن دستی نیز استفاده کرد. این موتور دارای استاندارد IP44 است که آن را در برابر نفوذ آب مقاوم می سازد.موتور توبلار کرکره برقی بارزانته در تبریز جزو موتور های 220 ولتی به شمار می رود و توان مصرفی آن برای موتور های 60، 100، 120 و 140 نیوتون به ترتیب 320، 390، 408 و 425 وات می باشد.
موتور های سبک تر 60 و 100 نیوتونی از دور موتور 12 دور در دقیقه بهره می برند، در حالی که موتور های 120 و 140 نیوتون دارای دور موتور 9 دور در دقیقه می باشند. شما می توانید این موتور را برای کرکره برقی، پرده برقی و سایه بان استفاده کنید.

در کل می توان خصوصیات موتور توبولار بارزانته Barzante را به شکل زیر بیان نمود :

ظاهری زیبا
ساختاری محکم با عملکرد ایمن و بی نقص
دارای وزن کم
نصب ساده
کارکرد نرم و بی صدا
دارای آچار خلاص کن و امکان حرکت به صورت دستی در زمان قطعی برق

موتور توبولار کرکره برقی

موتور توبلار کرکره برقی بارزانته در تبریز یا موتور استوانه ای، طوری طراحی شده است که درون یک محور چرخنده قرار می گیرد و شبیه به یک لوله فلزی به نظر می رسد. موتور توبلار (تیوبلار) کرکره برقی توانایی به حرکت درآوردن درب هایی با وزن و تردد پایین را دارند به همین خاطر نصب و راه اندازی آن ها نیاز به دقت بیشتری دارد. شما می توانید از موتور های توبولار ساده برای به حرکت در آوردن درب هایی تا وزن 140 نیوتن و موتور های توبولار صنعتی برای باز و بسته کردن کرکره برقی تا وزن 500 نیوتن استفاده کنید. موتور توبولار کرکره برقی اندازه نسبتا کوچک و قیمت مناسبی دارند.
شما می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد کرکره برقی توبولار بارزانته با بخش فروش مجموعه درب اتوماتیک شهر تماس حاصل نمایید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴