دلایل اصلی باز نشدن درب پارکینگ شما

درب اتوماتیک تبریز
5/5 - (2 امتیاز)

 

داشتن یک درب پارکینگ که به طور ناگهانی باز نمی شود، می تواند یک وضعیت ناامید کننده در شما ایجاد نماید، به خصوص اگر قرار بود بیرون بروید و ماشین شما داخل پارکینگ مانده باشد. خوشبختانه اکثر موتورهای درب پارکینگ را می توان به حالت بازگردانی دستی تغییر داد و به شما این امکان را می دهد که به صورت دستی درب را بلند یا خلاص نمایید تا ماشین خود را خارج کنید. اما این مشکل را حل نمی کند.

 

 

بنابراین، علت باز نشدن درب پارکینگ شما چیست و چگونه می توان آن را برطرف کرد؟ در اینجا مهمترین دلایل باز نشدن درب پارکینگ شما و نحوه رفع مشکل وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

درب اتوماتیک تبریز

ریموت کنترل یا شستی کار نمی کند

تمام ریموت کنترلها با باتری کار می کنند. آنها را می توان از دیوار جدا کرد و باتری ها را می توان به صورت دستی تعویض کرد. سپس ریموت دیواری را می توان دوباره روی دیوار نصب کرد.همچنین بایستی سیم های شستی ها نیز به طور کامل چک گردند.

برق قطع شده است ، چگونه درب پارکینگ خود را بدون برق باز نمایم؟ 

یک رشته زنجیر از قسمت موتور درب کرکره آویزان شده است، آن را در یک جهت بسمت پایین بکشید اگر مشاهده کردید که درب آهسته به سمت بالا حرکت می نماید به کار خود ادامه دهید در غیر اینصورت زنجیر را از سمت مخالف به طرف پایین بکشید. در درب های کرکره ای با موتور توبلار بایستی آچار خلاص کن مخصوص را در محل خود در روی موتور قرار دهید و سپس در یک سمت بچرخانید تا کرکره به طرف بالا حرکت کند.

جک های بازویی و ریلی نیز توسط یک عدد آچار مخصوص و بعضا کلید خلاص میشوند و در این حالت پس از اتمام باز کردن درب ها دوباره درب ها از حالت خلاصی خارج نمود تا با وصل مجدد برق درب ها به کار خود به درستی ادامه بدهند.

موتور درب اتوماتیک من سر و صدا می کند اما در حرکت نمی کند

این می تواند ناشی از قرار گرفتن درب در حالت دستی باشد که به موتور اجازه می دهد در حالی که به طور مکانیکی برای حرکت درب متصل نیست کار کند.

یا ممکن است دنده ها یا سایر قسمت های مکانیزم محرک نیاز به تعویض داشته باشند. بررسی کنید که آیا بازکن شما در حالت اتوماتیک یا دستی است. اگر در حالت دستی است، آن را به حالت خودکار تغییر دهید و درب شما باز شود. اگر قبلاً در حالت خودکار است، توصیه می کنیم برای یک سرویس تماس بگیرید.

فقط یکی از شستی های من درب پارکینگ را باز نمی کند

باتری شستی را که کار نمی‌کند تعویض کنید، اگر مشکل برطرف نشد، سعی کنید شستی را دوباره رمزگذاری کنید. برای مشاهده نحوه تعویض باتری، کدگذاری شستی و موارد دیگر، همراه با دستورالعمل‌های قابل دانلود، می‌توانید فیلم‌های آموزشی ما را مشاهده کنید.اگر باز هم باز نمی شود ممکن است شستی مشکل داشته باشد. توصیه می کنیم آن را آزمایش کنید. 

هیچ یک از شستی های من کار نمی کند

برای اطمینان از وجود برق، نقطه برقی را که درب بازکن به آن وصل شده است تست کنید. سپس با فشار دادن دکمه باز کردن/بستن روی درب بازکن تست کنید. اگر بازکن کار نمی کند، توصیه می کنیم برای یک سرویس تماس بگیرید.

اگر درب بازکن کار می کند، ممکن است لازم باشد تداخل سایر دستگاه های فرستنده رادیویی در آن منطقه مانند سیستم های امنیتی بی سیم، مانیتور نوزاد و زنگ در را بررسی کنید. هر یک از این دستگاه هایی را که پیدا کرده اید غیرفعال کنید و دوباره دکمه بازکننده را تست کنید.

اگر پس از انجام این تست‌ها، شستی‌ها همچنان در پارکینگ باز نمی‌شوند، توصیه می‌کنیم آن‌ها را آزمایش کنید زیرا ممکن است ایراد داشته باشند و نیاز به تعویض داشته باشند

درب پارکینگ بدون کمک بالا نمی رود

این به طور کلی به این معنی است که ممکن است مانعی در مسیرها وجود داشته باشد یا درب نیاز به تنظیم تنش فنر دارد. بررسی کنید که درب پارکینگ در حالت دستی است، باید به طور منطقی آزادانه در هر دو جهت حرکت کند و تعادل خنثی داشته باشد. اگر درب برای بلند کردن سنگین است یا زیر وزن خود سقوط می کند، این نشانه واضحی است که درب نیاز به سرویس دارد. تحت هیچ شرایطی سعی نکنید کشش فنر را روی درب پارکینگ تنظیم کنید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴