بزرگترین مرکز فروش انواع راهبند برقی در تبریز

فروش راهبند در تبریز
5/5 - (1 امتیاز)

بزرگترین مرکز فروش راهبند برقی در تبریز

راه‌ بند (barrier) به تجهیزی گفته می‌شود که در خیابان‌ها و محوطه‌های عمومی و سازمان ها جهت کنترل عبور و مرور، ترافیک، امنیت، و امور عمرانی شهری به کار گرفته می‌شود. در راهبندهای اتوماتیک، بومی که بر روی دستگاه قرار دارد به صورت اتوماتیک جابه‌جا می‌شود. راهبندهای اتوماتیک نقشی کلیدی در نظارت و کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه ایفا می‌کنند. راه بندها را می‌توان در ورودی پارکینگ‌ها، انبارها، تعمیرگاه‌ها و محوطه‌های عمومی مورد استفاده قرار داد. راه بندهای اتوماتیک از قابلیت تجهیز به ریموت کنترل، کلید انتخاب حالت و کارت خوان برخوردار می‌باشند.

مزایای استفاده از راهبندهای اتوماتیک شامل موارد زیر می‌باشد:
– تناوب کاری نامحدود برای تردد
– دارای مرکز کنترل برد دیجیتال هوشمند
– قابل اتصال به کلیه تجهیزات کنترل تردد و حفاظتی مانند کارتخوان و اثر انگشت
– سرعت بالا در حرکت و واکنش سریع در مقابل موانع
– کنترل دقیق و آسان تردد و عبور و مرور
– افزایش امنیت مکان های مورد نظر
– قابلیت کنترل از راه دور از طریق ریموت کنترل و سیستم های نوین تلفن همراه و هوشمند اتوماتیک RFID

هر راهبند از یک میله که در انتهای آن یک وزنه وصل شده و به شکل افقی در جلو خودرو‌ها در مسیر قرار می گیرد، تشکیل شده است. سیستم راهبند اتوماتیک، کنترل دقیق عبور و مرور خودروها در پارکینگ ها و محوطه‌های عمومی را فراهم می‌کند. در پارکینگ های عمومی کنترل تردد اتومبیل‌ها، ثبت زمان ورود و خروج آن‌ها و محاسبه هزینه‌ها توسط راهبند اتوماتیک انجام می گیرد.
در راهبندهای اتوماتیک برای ثبت زمان ورود و خروج و یا کنترل مجاز و غیرمجاز بودن ترددها، می‌توان از یک سامانه نرم افزاری متصل به سنسورها و دوربین های مداربسته بهره گرفت.
راهبندها در تامین امنیت یک محیط نیز می‌توانند نقش ویژه‌ای ایفا کنند. جلوگیری از ورود خودروهای مجاز و متفرقه به یک محیط و کنترل اتوماتیک تردد، از طریق هوشمندسازی راهبندهای اتوماتیک ممکن می‌گردد.

راهبندهای اتوماتیک به دو نوع اصلی راهبند ستونی و راهبند اهرمی تقسیم می‌شوند:

راهبند اتوماتیک ستونی:
راهبندهاي ستونی (Bollard Barrier) به شکل استوانه‌هایی هستند که داخل زمین كار گذاشته می‌شوند و با بیرون آمدن از سطح زمین مسیر تردد را مسدود می‌کنند. اين نوع راهبندها به دلیل دشواری مراحل نصب، پرهزینه و گران هستند. راهبندهای ستونی را می‌توان با توجه به معماری و دکوراسیون محیط طراحی کرده و مورد استفاده قرار داد. اين‌گونه راهبندها بیشتر در اماکن دولتی و نظامی که نیازمند درجه بالایی از امنیت می‌باشند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
راهبندهاي اتوماتیک ستونی یا بولارد موانع بسیار مطمئنی برای کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه هستند و هرگونه برخورد اتومبیل‌ها با این راهبندها منجر به خسارت و آسیب شدید وسیله نقلیه خواهد شد.

راهبند ستونی در تبریز

راهبند ستونی در تبریز

راهبند اتوماتیک اهرمی:
راهبندهای اتوماتیک اهرمی، ميله‌هایي هستند كه بر روي یک دکل نگهدارنده یک متری بر روی زمین نصب می گردد. طول این میله که در اندازه‌های مختلف دو تا هشت متری وجود دارند، برای عبور و مرور اتومبیل‌ها محدودیت ایجاد می‌کند. راهبندهای اتوماتیک اهرمی متداول‌ترین و پرمصرف‌ترین نوع راهبندهای اتوماتیک هستند. در این نوع راهبندها قدرت موتور محرک متناسب با طول بازوی راهبند متفاوت می‌باشد. در صورتی که راهبند اهرمی با وسیله نقلیه تصادف کند، آسیبی که بازوی متحرک راهبند وارد می‌شود، بیشتر از وسیله نقلیه خواهد بود.

راهبند اهرمی در تبریز

راهبند اهرمی در تبریز

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴