کرکره برقی, نصب کرکره برقی, فروش موتور , تیغه و لوازم در تبریز

نصب کرکره برقی
5/5 - (1 امتیاز)

کرکره برقی, نصب کرکره برقی, فروش موتورفروش موتور , تیغه و لوازم در تبریز

اگر به دنبال نصب کرکره برقی مناسب می گردید، بهتر است قبل از هر خریدی، اطلاعات کاملی راجع به محصول کسب کنید. ما در اینجا، توضیحات جامع و کاملی درباره انواع کرکره برقی ارائه خواهد داد.

چرا کرکره برقیکرکره برقی :

کرکره برقی نوعی از کرکره می باشد که جایگزین کرکره معمولی شده است معایب زیاد کرکره های معمولی باعث شده تا این این نوع از کرکره ها رفته رفته جای خود را به کرکره اتوماتیک دهند کرکره های برقی از همان روز های ابتدایی که سر کار آمد دچار تغییرات بسیاری شد چه از لحاظ آمنیت و چه از لحاظ تنوع رنگی ، ساختار ،سرعت و…

کرکره برقی دارای عمر بالایی می باشد و به سادگی دچار تغییر و دگرگرونی نمی شود و میتواند در هر شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار گیرد لازه  به ذکر می باشد کرکره برقی دارای تنوع رنگی بالایی می باشد در صورتی که شما نیاز به  کرکره برقی با رنگ مد نظر خود را دارید ، کرکره برقی این امکان را به  شما می دهد کرکره برقی با یک ریمموت کار می کند و قادر است تا فواصل زیادی با این ریموت قابل کنترل باشد مزیت های ذکر شده تنها بخشی از مزیت های کرکره برقی می باشد در صورتی که از این گونه کرکره ها استفاده نمایید حتما مزیت های این نوع از کرکره ها نسبت به کرکره معمولی را  خواهید دید.

انواع کرکره برقیانواع کرکره برقی و کاربرد آن

کرکره ها در طرح های مختلف برای مصارف مختلف تولید شده است که می توان از: کرکره برقی با تیغه آلومینیوم، کرکره  با تیغه پلی کربنات و کرکره برقی با تیغه گالوانیزه نام برد.

کرکره برقی اتوماتیک :

نصب کرکره برقی اتوماتیک به  صورت اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی فعالیت می کند شاید یکی از مزیت های مهم کرکره برقی اتوماتیک همین مورد باشد در گذشته کرکره های معمولی دارای این مشکل بوده اند نیاز به  دخالت نیروی انسانی داشته اند اما امروزه رفته رفته و با آمدن تکنولوژی های جدید کرکره برقی اتوماتیک این نیاز را برطرف کرده است و تقریبا توانسته است رقیب دیرینه خود یعنی کرکره برقی معمولی را به خاطر همین دلیل و سایر فاکتورهای دیگر کنار بزند

خیلی از افراد در این تفکر می باشند که  نصب کرکره برقی اتوماتیک در هنگام خراب شدن می تواند کاربران را اذیت کند اما باید بدانید اینو نوع از کرکره ها در هنگام ایجاد مشکل در مقابل کرکره معمولی کمی آسانتر رفع مشکل می شوند لازم به ذکر می باشد که تفکرات بسیار زیادی در این رابطه یعین بر خلاف  کرکره برقی اتوماتیک وجود دارد که  در صورت نیاز میتوانید با تماس با ما از راهنایی ها ما در این زیمنه بهرمند شوید.

نصب کرکره برقی آلومینیوم

بشر همواره به دنبال آسان سازی امور خود بوده است. مثلا انسان ها در گذشته ها که هنوز کرکره های برقی ساخته نشده بود، برای بستن درب مغازه خود، نیاز به قفل و کلید داشتند. با این وجود باز هم سارقان، به راحتی قفل ها را باز می کردند. کرکره های قدیمی که با زحمت و زور زیاد از بالا به پایین کشیده می شد، عیوب زیادی داشتند. علاوه بر زحمت و سختی کار، نا امن بودن، عدم ذخیره انرژی از بزرگترین عیوب کرکره های قدیمی بود.

بعد از مدتی کرکره های  آلومینیوم به منظور آسان سازی کار بشر ساخته شد. این کرکره ها که اکثرا به رنگ سفید دیده می شود، در درب های مغازه ها و فروشگاه ها کاربرد زیادی دارد.علاوه بر آسانی باز و بسته شدن درب ( با کنترل از راه دور توسط ریموت) امنیت کرکره های برقی آلومینیومی بسیار زیاد است. به همین دلیل سارقان به راحتی نمی توانند آن ها را باز کنند. برای باز کردن این کرکره ها توسط سارقان، باید ضربه های متعدد و زیادی به کرکره وارد شود.

همین امر باعث می شود سارقان، به هیچ عنوان نزدیک کرکره های برقی آلومینیومی نشوند.کاربرد دیگر کرکره برقی آلومینیومی، هک شدن اسم فروشگاه یا مغازه روی کرکره است. به طوری که با بستن کرکره، شما می توانید تبلیغ نام فروشگاه خود را در زمانی که فروشگاه شما تعطیل است انجام دهید. این کرکره ها ضد خش هستند و رنگ ثابتی دارند.

نصب کرکره برقی آلومینیومی تنها مختص فروشگاه ها نیست. در ساختمان هایی که پارکینگ های چند طبقه دارند، از این کرکره ها به منظور جلوگیری از دسترسی سارقان به ماشین ها استفاده می شود. علاوه بر آن در فصل سرما، به منظور حفظ انرژی گرمایی می توان از کرکره برقی آلومینیومی استفاده کرد. کاربرد دیگر این نوع کرکره برقی در ساختمان ها، حفظ آرامش هنگام باز و بسته شدن درب ها است.

انواع موتور کرکره برقی

موتور با به چرخش در آوردن شفت باعث حرکت رول تیغه ها به سمت بالا و پایین می شود. اغلب موتورهای موجود در بازار دو نوع ساید و توبلار هستند. موتورهای ساید در بیرون از شفت مستقر می شوند و دارای مدل های  kg150،  ۳۰۰ Kg ، ۵۰۰ Kg، ۶۰۰ Kg، ۸۰۰ Kg و… هستند. موتورهای توبلار در داخل شفت قرار می گیرند و دارای مدل های  Nm60 ،  Nm100،Nm  ۱۲۰ ،Nm  ۱۴۰ و… هستند. کلیه موتورهای موجود در بازار نیازی به روغن کاری و نظافت ندارند.

ریموت کرکره برقی مغازه:

ریموت یا وسیله کنترل از راه دور، توسط امواج به دستگاه کنترل کرکره برقی دستور باز و بسته شدن می دهد.

مزیت داشتن کرکره برقی مغازه برای مغازه داران

محافظت از دستبرد توسط سارقان

حفظ انرژی

ماندگاری طولانی

صرفه جویی در زمان انجام کار

کرکره برقیکرکره برقی, نصب کرکره برقی, فروش موتور, تیغه و لوازم در تبریز

مجموعه ما با استفاده از قطعات و تجهیزات جانبی مرغوب اقدام به اسمبل کردن و نصب کرکره برقینصب کرکره برقی و همچنین فروش آن کرده است.متاسفانه برخی از افراد با استفاده از اجناس نامرغوب اقدام به ساخت و فروش کرکره کرده که پس از مدت کوتاهی کرکره از کارافتاده و یا در حرکت آن نوسان ایجاد میشود. همچنین از دیگر مزایای مجموعه ما ارائه خدمات پس از فروش میباشد که خوشبختانه در طی چندین سال فعالیت مجموعه ما در زمینه فروش کرکره باعث جلب رضایت مشتریان شده است و میزان رضایتمندی آن هارا به درجه ای والا رسانده که باعث افتخار ماست.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴