کرکره برقی اتوماتیک – درب اتوماتیک شهر تبریز

کرکره برقی اتوماتیک
Rate this post

کرکره برقی یا درب کرکره ای اتوماتیک:

کرکره برقی اتوماتیک یا درب کرکره ای اتوماتیک نوعی کرکره رول آپ است که توسط یک دستگاه موتور و با انرژی برق کار می کند و به وسیله یک ریموت کنترل  باز و بسته شدن آن فراهم می شود. موتور کرکره برقی را می توان با برق شهری و یا می توان با کمک انرژی های نو تجدید پذیر مانند انرژی خورشید و یا باد و همچنین به وسیله باتری به کار انداخت. برجسته ترین ویژگی یک کرکره برقی سهولت استفاده از آن ، آرامش و راحتی زیاد و همچنین بالا بودن امنیت آن است.

کرکره برقی اتوماتیک معمولا بعنوان درب پارکینگ ها، مراکز اداری و فروشگاهها،مراکز تجاری ، صنعتی و… استفاده می شوند تا علاوه بر رفاه بیشتر،کنترل تردد افراد و….در حفظ و مدیریت انرژی نیز نقش بالایی را ایفا نمایند.

درب کرکره اتوماتیکدرب کرکره اتوماتیک :

درب کرکره برقی اتوماتیک در واقع همان کرکره های سنتی مغازه ها می باشد که در گذشته با دست جابجا میشدند و دارای مکانیزم عملکردی سخت و مشکلی بودند.روغنکاری مداوم ، سختی مکانیزم کارکرد ، ظاهری نازیبا و سرو صدای زیاد بالا منجر شد تا کرکره های اتوماتیک برقی جایگزین بسیار مناسبی برای آنها شوند.اکنون تنها با فشار یک دکمه از ریموت تمامی آن سختی ها به فراموشی سپرده میشوند و کرکره به آسانی با حرکت موتور باز و بسته میشوند.

کرکره برقیکرکره برقی :

درب کرکره ای اتوماتیک بعلت استفاده از انرژی برق به کرکره برقی مشهور شده اند و میتوان از این محصول در هر مکانی که امکان استفاده از انرژی برق وجود دارد استفاده کرد. قدرت موتورهای کرکره برقی بر اساس ابعاد محل انخاب میشوند و بر حسب نیوتن بر متر تعیین میگردند.البته ناگفته نماند که به دنبال پیشرفت صنعت درب اتوماتیک برای تمامی ابعاد از درب کرکره ای برقی موتور خاص آن در قدرت ها و سرعت های مختلف وجود دارد.با فرمان گرفتن از ریموت موتورهای کرکره برقی اتوماتیک شروع به کار مینمایند.

کرکره های برقی درب اتوماتیک شهر تبریز :

طراحی و اجرای کرکره برقی یا درب کرکره ای  اتوماتیک همواره حساسیت های خاص خود را در پی دارد و نسبت به سایر انواع درب های اتوماتیک مانند جک های پارکینگی بازویی و درب شیشه ای اتوماتیک دارای ظرافت هایی می باشد. ما این اطمینان را به شما میدهیم که با سپردن پروژه های درب اتوماتیک و کرکره برقی خود به درب اتوماتیک شهر تبریز بهترین پروژه با نصب و اجرای صحیح را تحویل خواهید گرفت. تیم فنی درب اتوماتیک شهر تبریز با دارا بودن متخصصان حرفه ای و بالاترین رزومه موفق ضمانت اجرای شما در پروژه های درب کرکره ای اتوماتیک و کرکره برقی اتوماتیک خواهد بود.محصولات ما دارای گارانتی معتبر شرکتی  ، ضمانت نصب و دارای خدمات پس از فروش مادام العمر می باشند. محصولات ما اغلب از برندهای مطرح دنیا و با گارانتی معتبر عرضه میشوند تا نگرانی مشتریان را بکاهد.

انواع تیغه کرکره های برقی :

کرکره گالوانیزه فومدار

کرکره آلومینیوم فومدار

کرکره اکسترود

کرکره غضروفی

کرکره پلی کربنات ( شفاف )

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴