فروش کرکره برقی در تبریز

فروش کرکره برقی در تبریز
4.5/5 - (4 امتیاز)

بزرگترین مرکز فروش کرکره برقی در تبریز را میتوان مجموعه شهر دانست که با قدمت بیش از یک دهه و تولید محصولات متنوع به این افتخار نائل شده است.ارائه محصولات با تنوع بالا و رنگ و کیفیت بسیار بالا منجر شده تا مجموعه شهر به مرکزی شناخته شده تبدیل شود.

همیشه مهمترین پارامتر در فروش کرکره برقی در تبریز صدای کم و همچنین ظاهر باکیفیت تیغه های پروفیل آن می باشد.که این عامل علاوه بر انتخاب درست ورقه های پروفیل با آنالیز عالی برمیگردد به سیستم رول فرمینگ ورقه های و نحوه تزریق فوم به ردرون آنها نیز بستگی دارد.

تولید کرکره برقی در تبریز

قطع به یقین پارامترهای بسیار مهمی در تولید کرکره برقی در تبریز نقش مهمی را ایفا می کنند که از جمله آنها میتوان به مسائلی چون : میزان صدای تولیدی ، کیفیت رنگ ، ضخامت تیغه ها ، فوم دار یا بدون فوم بودن و…. اشاره داشت.

تمامی موارد مطرح شده خود به چندین بخش تقسیم میشوند که توجه به تمام نکات ریز و درشت است که منجر به تولید یک محصول با کیفیت میشود و مجموعه شهر در جهت رعایت کارفرمایان سعی داشته تا تمامی این اصول را تا حدالامکان رعایت نماید.

ویژگی بارز و شهرت کرکره برقی تبریز به واسطه بی صدا بودن آن و مقاوم و محکم بودن تیغه های آن می باشد که در اثر برخورد با اجسام خارجی به اندازه کافی از خود مقاومت نشان می دهند.

تیغه گالوانیزه فوم دار تبریز

تیغه های گالوانیزه فومد دار متشکل از ورق های بزرگ هستند که با روکش گالوانیزه به طرز خاصی پوشش داده شده اند و طی فرآیند خاصی به وسیله کاترهای مخصوص برش داده شده و با استفاده از دستگاههای رول فرمینگ به صورت تیغه های دوجداره تغییر شکل می دهند. .سپس از طریق فوم مخصوصی درون آن را اشباع می سازند.

تزریق فوم چندین حسن ویژه را برای کرکره برقی دارد که میتوان به عمل عایقی در برابر برودت و گرما صورت پذیرد و سپس نکته بعدی عایق صدا بودن و عدم نفوذ صدای زیاد و یا حتی ایجاد سر و صدای زیر به هنگام باز و بسته شدن درب میباشد.

admin

نظرات بسته شده است.

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴