بالابر فروشگاهی در تبریز – بالابر خانگی تبریز – بالابر صنعتی تبریز – بالابر هیدرولیک

بالابر فروشگاهی در تبریز
4.7/5 - (15 امتیاز)

معمول ترین نوع بالابر فروشگاهی در تبریز 300 کیلویی می باشد که  از یک الکتروموتور سه اسب بخار به همراه گیربکس و متعلقات بسته به شرایط لازم تشکیل می گردد و این وزن معمولا رایج ترین میزان برای یک بالابر فروشگاهی در تبریز است.زیرا استانداری که در نظر گرفته شده برای حمل یک شخص و میزان بخصوصی بار جهت حمل بین طبقات است.نام دیگر بالابرهای فروشگاهی ، آسانسور فروشگاهی نیز می باشد.

بالابر فروشگاهی در تبریز به طور معمول جهت انتقال بار، کالا و یا حتی نفر بین طبقات یک فروشگاه استفاده می شود. مجموعه ی یک بالابر فروشگاهی از یک الکتروموتور به صورت سه فاز یا تکفاز ، قرقره و سیم بکسل ، گیربکس ، شاسی یا بدنه فلزی بالابر و ناودانی و میکروسوئیچ ها می باشد. براساس میزان وزن باری که قرار است روی بالابر فروشگاهی تبریز باشد ، توان موتور و گیربکس طراحی و انتخاب می گردد.

بالابر فروشگاهی در تبریز

عملکرد بالابر در ازای حرکت کفی سازه توسط سیم بکسلهای متصل به الکتروگیربکس در مسیر هدایت ناودانی ها می باشد که زمان رسیدن به طبقات مورد نظر با تماس کفی شاسی به میکروسوئیچ ها برق الکتروموتور قطع شده و شاسی در امتداد طبقه مورد نظر توقف می نماید.معمولا جهت افزایش ضریب ایمنی در هر طبقه از دو عدد میکروسوئیچ استفاده می شود.زیبایی در ساخت یک بالابر یا کالابر فروشگاهی در تبریز اهمیت بسیار بالایی دارد.

بررسی و راهنمای انتخاب بالابر فروشگاهی در تبریز

مفهوم بالابر زمانی مطرح گردید که ساختمان ها و فروشگاههای چند طبقه احداث گردیدند.سختی پیمایش بین طبقات بخصوص با یک بار سنگین مهندسان وقت را به اندیشیدن به ساخت تجهیزی بنام بالابر شد که امروزه آن را به شکل مکانیزه تر و ایمن تر در فروشگاهها و حتی منازل و ویلاها می بینیم.بالابرها نیز مانند بسیاری از تجهیزات دیگر هریک برای منظوری طراحی و ساخته شده اند که بایستی با توجه به بهره برداری از آنها استفاده نمود. انواع مختلفی از بالابرها در صنعت موجود می باشند که به طور مفصل در بخش های زیرین به آنها خواهیم پرداخت.

بالابرها جز اساسی ترین تجهیزات در محیط های تجاری و صنعتی برای دسترسی آسان و ایمن به نقاط مرتفعی هستند که امکان دسترسی به آنها سخت و یا بعضاً خطرناک است. حمل راحت تر اجناس و کالاهای یک مغازه در اصل از مهم ترین مزایای استفاده از بالابر در یک فروشگاه است. جهت انتخاب بهترین نوع بالابر فروشگاهی بایستی نوع کاربردی را که از آن انتظار داریم، معلوم نماییم.

بعنوان مثال برای انتخاب یک بالابر مغازه ای مناسب باید براساس نوع اجناس و کالاهای خود و اینکه این اجناس از چه حجم و وزنی برخوردارند ، اینکه در چه ارتفاعی مقرر شده است بالابر فروشگاه جابجا کند ، اقدام به خرید نماییم و حتماً از یک متخصص در این زمینه کمک بگیریم. هر بالابر فروشگاهی براساس نیاز مشتری یک صفحه ای با ابعاد مشخص دارد و باید دانست کالایی که قرار است با آن حمل شود از نظر حجم و مساحت با سایز صفحه بالابر مورد نظر ما همخوانی دارد یا خیر ، و یا اینکه ببینیم بالابر فروشگاهی مورد نظر ما قابلیت تحمل حداکثر چه وزنی را دارد.

انواع بالابر فروشگاهی در تبریز

بالابر فروشگاهی هیدرولیک در تبریز

از انواع بالابرها در فروشگاهها می توان به بالابر هیدرولیکی فروشگاهی اشاره کرد. از نظر قیمت این نوع بالابر جز گران قیمت ترینها به شمار می آید. در ساخت بالابر هیدرولیکی از شیلنگ های های انعطاف پذیر استفاده می شود. از دیگر مزایای این بالابر امنیت بالا، قدرت موتوری بالا، استفاده از شیرهای قفل کننده هیدرولیکی روی جک ها میتوان نام برد.

بالابر فروشگاهی کششی در تبریز

بالابر کششی یا الکترومکانیکی یگی دیگر از انواع بالابر ها می باشد که برای جابه جایی افراد و وسیله ها بین طبقات بکار برده میشود. این بالابر امنیت خوب و قدرت موتور بالایی دارد اما نسبت به بالابر هیدرولیکی امنیت کمتری دارد.

ویژگی های کلی یک بالابر فروشگاهی :

عدم نیاز به اتاق موتور خانه

دارای سامانه هوشمند الکتروهیدرولیک ( پاورپک )

حرکت روان ، بدون لرزش و کم صدا

کیفیت و زیبایی

کیفیت بسیار بالا و ایمن

سرعت در نصب

دارای سیستم ایمنی زیر کابین

ویژگی های بالابرهیدرولیک فروشگاهی

در این مبحث با برخی از کاربردهای یک بالابر فروشگاهی هیدرولیک در تبریز آشنا خواهید شد.از مهمترین تجهیزات حمل کالا و نفر میتوان به بالابرهای هیدرولیک اشاره داشت. این تجهیزات توانایی حمل کالاهای نسبتا سنگین را به شکل بسیار عالی دارند و این یکی از عللی است که بالابرهای هیدرولیکی، نقش مهمی در امورات صنعتی و تجاری بازی کرده اند.

متداولترین استفاده از بالابرها برای حمل بارها و کالاهای سنگین می باشد. اما بعضا بدلیل گران بودن برخی بارهای سنگین، بالابرهای کششی خیلی برای این منظور مناسب نیستند از همین رو بالابرهای هیدرولیکی بسیار مناسب و دارای ضریب ایمنی بالا برای حمل بارهای سنگین می باشند.

از نظر نگهداری باید ذکر کرد که بالابرهای فروشگاهی نگهداری و سرویس آسانتری دارند. تمام بالابرهای هیدرولیکی دارای یک کمپرسور به عنوان نیروی حرکتی هستند. همکاری توام کمپرسورهای هوا و هیدرولیک با یکدیگر زمینه ایجاد یک بالابر قابل اعتماد و ایمن را فراهم میسازد

انواع بالابر فروشگاهی به صورت استاندارد

– بالابر مغازه ای 300 کیلویی با ظرفیت اسمی 300 کیلوگرم  با موتور سه فاز یا تکفاز 2 اسب موتوژن یا چین و گیربکس اصفهان کوپله شده بر روی شاسی با دو قرقره و سیم بکسل مورد نیاز

– بالابر مغازه ای 500 کیلویی با ظرفیت اسمی 500 کیلوگرم  با موتور سه فاز یا تکفاز 3 اسب موتوژن یا چین و گیربکس اصفهان کوپله شده بر روی شاسی با دو قرقره و سیم بکسل مورد نیاز

– بالابر مغازه ای 700 کیلویی با ظرفیت اسمی 700 کیلوگرم  با موتور سه فاز یا تکفاز 3 اسب موتوژن یا چین و گیربکس اصفهان کوپله شده بر روی شاسی با دو قرقره و سیم بکسل مورد نیاز

اجزای اصلی یک بالابر فروشگاهی 

از اصلی ترین اجزای به کار رفته در بالابرهای فروشگاهی می توان به موتور الکتریکی، پمپ هیدرولیک، شیر برقی، شفت و جک، ریل آسانسوری، اینورتر، میکروسوئیچ، سنسور چشمی نوری ، قرقره و سیم بکسل یا زنجیر اشاره کرد. 
الکتروموتور
الکتروموتور استفاده شده در بالابر فروشگاهی در تبریز با توجه به ارتفاع و ظرفیت حمل بار انتخاب می گردد. 


شاسی
شاسی جز اصلی ترین قسمت های یک بالابر فروشگاهی بوده که ریل آسانسوری در آن قرار دارد که بایستی دارای مقاومت و استحکام بالایی باشد.
اینورتر

تجهیزی لست که با کنترل تمامی پارامترها مانند جریان ، ولتاژ ، فرکانس و… علاوه بر حفاظت الکترموتور با کنترل سرعت میتواند بهترین وضیعت کاری را برای حرکت یک بالابر رقم بزند.

میکروسوئیچ
میکروسویٔیچ تجهیزات به کار رفته در بالابرها هستند که در تمامی ایستگاه ها( محل توقف) درقسمت انتهایی شاسی نصب میشوند تا مانع از خطراتی همچون برخورد شاسی با کف بالابر شود. در اصل این قطعه باعث قطع و وصل شدن جریا الکتروموتور بالابرها و افزایش ضریب ایمنی آن می شود. 
قرقره 
قرقره قطعه ای بسیار مقاوم در برابر خورندگی میباشد که وظیفه اش هدایت و سهل کردن حرکت سیم بکسل یا زنجیر میباشد. 
زنجیر یا سیم بکسل
زنجیر یا سیم بکسل بدلیل سیستم غیر مستقیم بالابرفروشگاهی در تبریز به کار رفته و از اجزای بسیار مهم بالابر بوده که باید از کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.
مجموعه مهندسی شهر با تجربه و با  استفاده از دانش روز همراه شما در خرید و اجرای انواع بالابرهای فروشگاهی ، خانگی ، صنعتی و… آماده همکاری با تمام مجموعه های فروشگاهی و مغازه ها و انبارها و کارخانجات میباشد.

مجموعه مهندسی شهر بزرگترین مرکز ساخت و طراحی انواع بالابرهای فروشگاهی ، مغازه ، صنعتی ،خانگی و…. در تبریز و شمالغرب کشور با بهترین طراحی و رعایت موارد امنیتی آمادگی آن را دارد تا خدمات مذکور را در اسرع وقت انجام و تحویل هموطنان گرامی دهد.

تلفن : 04134441057 – 09382401994

اینفوگرافی ویژگیهای بالابر هیدرولیک ( infographic of hydroalic cargo )

اینفوگرافی بالابر هیدرولیک
admin

نظرات بسته شده است.

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴