نصب جک بازویی | درب برقی | درب پارکینگ بازویی | جک برقی در تبریز

نصب جک بازویی
Rate this post

درب پارکینگ بازویی و نصب جک بازویی

نصب جک بازویی و درب های پارکینگ منازل دارای ظاهر و ساختار متفاوتی می باشند. این گونه درب ها را می توان از نظر نوع عملکرد به دو دسته لولایی و کشویی تقسیم نمود که به منظور اتوماسیون هریک جک پارکینگی مخصوص به خود را دارد. درب های لولایی اولین نمونه درب های ساخته شده می باشند که امروزه نیز در بسیاری از منازل مورد استفاده قرار میگیرند.

این نوع درب ها از نظر نوع کارکرد به دو گروه درب های بیرون بازشو و درب های داخل بازشو تقسیم می شوند. تفاوت این دو گروه در موقعیت قرارگیری لولا و ساختار چهارچوب درب می باشد.کارکرد و نصب جک بازویی به صورت خودکار انجام می‌گیرد و نیازی به دخالت انسان نیست. نسل ابتدایی درب اتوماتیک در دهه هفتاد میلادی توسط یک دانش آموز اهل اوهاییر آمریکا ابداع شد.

بسیاری معتقد بر این هستند که سر منشاء این ایده، تبدیل انرژی بخار، خواص هوا و گاز به انرژی حرکتی بود که در ۲۰۰۰ سال پیش توسط هرون فیزیکدان و ریاضیدان بزرگ یونانی در اسکندریه مطرح شده است. از مزایای استفاده از این درها آسان‌تر شدن ورود و خروج افراد (به‌ویژه برای افراد ناتوان، مسن و معلول) است.

مزایا

همچنین با نصب جک بازویی در مکان‌های پر رفت‌وآمد می‌توان تا ۳۵ یا ۵۰٪ در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرد. معمولاً می‌توان سرعت باز و بسته شدن این درها را با توجه به نیاز محل، رفت و آمد، یا ساعت‌های شبانه‌روز تنظیم کرد.از آنجا که استفاده از درب های لولایی بسیار مرسوم است، محصولات متنوعی در زمینه اتوماسیون این نوع درب ها نیز تاکنون ساخته شده است.  اپراتور درب های پارکینگ لولایی با نام جک پارکینگ شناخته می شوند. اتوماسیون درب های پارکینگ لولایی به کمک جک های الکترومکانیک و یا هیدولیک انجام می پذیرد. در ادامه محصولات ارائه شده توسط شرکت درب اتوماتیک شهر در زمینه درب های اتوماتیک لولایی معرفی می گردد.

درب اتوماتیک هیدرولیکی

برای باز و بسته کردن خودکار درهای سنگین و بزرگ معمولاً از درهای هیدرولیکی استفاده می‌شود که در آن‌ها از فشار روغن حاصل از جک‌های هیدرولیکی برای باز و بسته کردن در استفاده می‌کنند. از جمله مزایای این سیستم می‌توان به قدرت بسیار بالای جکهای هیدرولیکی، توانایی کار کرد آن و استهلاک بسیار پایین اشاره کرد که در درب‌های سنگین کاربرد دارد و همچنین تردد دربهای هیدرولیکی را می‌توان به نا محدود ارتقاء داد .

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴