مزایای درب کرکره ای اتوماتیک تبریز / ویژگیها و محاسن

مزایای کرکره برقی در تبریز
4.8/5 - (26 امتیاز)

مزایای درب کرکره ای اتوماتیک

از مزایای درب کرکره ای اتوماتیک که همان کرکره برقی معمولی است ولی با این تفاوت که در متراژهای بیشتری محاسبه و نصب می گردد. تیغه کرکره برقی مورد استفاده در کرکره برقی معمولی سایز ۸۰۰ میلیمتر استاندارد بوده ولی تیغه بکار رفته در کرکره برقی صنعتی (رولینگ شاتر صنعتی) ۱۰۰۰ میلی متر است. تیغه کرکره برقی صنعتی (رولینگ شاتر صنعتی) ۱۰۰ میلی متر است. تیغه کرکره برقی ۱۰۰ میلی متر دارای دوپل در وسط هر تیغه کرکره است که متفاوت آن را در برابر وزن و عرض و ارتفاع زیاد کرکره صنعتی می شود.

مزایای درب کرکره ای اتوماتیک

تیغه کرکره صنعتی ۱۰۰ میلی متر دارای قوس بیشتری است که این قوس زیاد تیغه باعث می شود رول جمع شده در زمان بالا بودن کرکره برقی خیلی بزرگ نشود و فضای زیادی را اشغال نکند. موارد استفاده و مزایای درب کرکره ای اتوماتیک ، کرکره انبار، کرکره سوله، کرکره آتش نشانی، کرکره آشیانه هواپیما، کرکره درب کارخانه ، کرکره درب سوخت گیری و… است.

کرکره برقی صنعتی

کرکره برقی صنعتی مانند دیگر کرکره برقی ها دارای رنگ بندی های متفاوت است که انتخاب آن بر حسب نمای ساختمان و رنگ سازمانی هر کارخانه و یا شرکت انجام می پذیرد. موتور کرکره صنعتی با موتور کرکره برقی معمولی فرقد ارد. موتور کرکره برقی صنعتی دارای توان بالاتر از ۷۵۰۰ کیلوگرم است. گاها این کرکره های صنعتی نیاز به سرعت بالاتری برای بالا و پایین رفتن دارند. مانند کرکره های سرعتی آتش نشانی. در این نوع کرکره ها از موتور سرعتی کرکره برقی استفاده می شود.

قاعدتاً در کرکره برقی اتوماتیک پارکینگی ، تیغه آلومینیومی به کار می رود.ذکر این نکته حائز اهمیت است که ساخت تیغه از بلیت 6063 آلومینیوم باشد. تیغه های ساخته شده از آلومینیوم ضایعات ، هنگام استفاده بالا و پایین آمدن صدای زیادی ایجاد می کند و دچار اصطکاک و رنگ پریدگی سطح کرکره برقی اتوماتیک پارکینگی می شود که استفاده از این تیغه به علت قیمت پایین صرفه اقتصادی هم ندارد.

جهت انتخاب کرکره برقی و مزایای درب کرکره ای اتوماتیک باید به سه مورد توجه داشته باشیم:

  •  ابعاد کرکره برقی و انتخاب تیغه مناسب از نظر ساختار فنی، کم صدا بودن تیغه کرکره و همچنین از نظر زیبایی کرکره پارکینگ
  •   تعداد خودرویی که از کرکره برقی تردد می کنند و انتخاب موتور کرکره مناسب
  • سنسور فتوسل و سایر تجهیزات ایمنی مورد نیاز

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴