درب شیشه ای اتوماتیک | درب اتوماتیک شیشه ای در تبریز | درب اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک
5/5 - (1 امتیاز)

درب شیشه ای اتوماتیک کشویی

درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدینگ راه حلی مناسب و پرکاربرد برای اتوماتیک کردن درب در تبریز هر نوع ساختمان هستند و جریان عبور و مرور دو طرفه اتوماتیک را برای درب ها فراهم می کنند، که به دلیل نوع طراحی و استفاده ی فراوان، متداول ترین درب های اتوماتیک شیشه ای در تبریز به شمار می آیند. 

درب های اتوماتیک کشویی (اسلایدینگ) بهترین گزینه برای مکان های پرتردد می باشند و به دو صورت دو لنگه ی از دو طرف بازشو و تک لنگه ی از یک طرف باز شو قابل استفاده اند. 

چرا درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی؟

این درب ها سهولت کاربرد را فراهم می کنند و راه حلی ایده آل برای استفاده ی معلولین و سالمندان به شمار می آیند. همچنین درب های اتوماتیک اسلایدینگ رضایت خاطر کاربران، مشتریان و مراجعین را بدست می آورند و همزمان طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی را به کاربران ارائه می دهند.

البته از زیبایی و مدرن بودن این درب ها هم نمی توان چشم پوشید چرا که درب های کشویی اتوماتیک کمک شایانی به زیباتر شدن معماری ساختمان ها می کنند. و همه ی این عوامل است که این درب ها را به اولین انتخاب کاربران تبدیل کرده است.

اپراتور درب های اتوماتیک کشویی:

با کیفیت ترین و البته گران قیمت ترین اپراتور درب های اتوماتیک شیشه ای را سوئیسی ها می سازند و تردیدی نیست که در این مقوله سوئیسی ها رتبه ی نخست را به خود اختصاص می دهند.

این محصولات سوئیسی بسیار ارزنده می باشند و تا سال های سال خیال کاربر را از تمام جهات آسوده نگه می دارند. بعد از آن باید از اپراتورهای شرکت های ایتالیایی نام برد که سایه به سایه شرکت های سوئیسی حرکت می کنند و از نظر کیفیتی، نازل تر از رقیبشان به شمار می آیند و قیمتی به مراتب ارزانتر هم ارائه می دهند، امااز کیفیت و توانایی قابل توجهی برخوردارند.

اپراتورهای ایتالیایی از قیمتی متوسط بهره می برند و بیشتر مناسب کاربرانی می باشند که با قیمتی معقول خواهان محصولی با کیفیت بالا هستند. و در پایان از اپراتورهای چینی می توان نام برد که تحت لیسانس شرکت های اروپایی هستند که نسبت به قیمتی که ارائه می دهند کیفیتی نسبتا مناسب دارند. اپراتورهای چینی از کیفیتی متوسط برخودارند و در مواردی که کاربر قصد صرف هزینه ی بالایی را برای تهیه درب شیشه ای اتوماتیک ندارد گزینه های مناسبی به شمار می آیند.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴