درب اتوماتیک تبریز|کرکره برقی|جک بازویی و ریلی|درب شیشه ای اتوماتیک

خدمات درب های اتوماتیک در تبریز
Rate this post

تاریخچه درب های اتوماتیک:

درب های اتوماتیک در تبریز : بشر همیشه به دنبال آرامش و راحتی و امنیت می باشد و این حسی است که همیشه و از اول در انسان وجود داشته و به دنبال این احساس نیازبه دنبال راهی برای به نتیجه رساندن آن بودهبا به وجود آمدن جامعه شهری و گسترش تکنولوژی و همچنین ارزان تر شدن قیمت ماشین و همچنین استفاده بیشتر از این وسیله نقلیه  باعث شد که  حتی شکل  ساختمان ها نیز تغییر کند و پارکینگ هایی در هر ساختمان چند طبقه ساخته و فراهم شود .

به دنبال تغییر ساختمان ها و استفاده از اتومبیل های بیشتر این نیاز را به وجود آورد که هر ساختمانی برای امنیت و آرامش اهالی ساختمان و ساختمان برای درب پارکینگ خود به فکر ابزاری باشد که در عین زیبایی و امنیت به آسودگی توسط هر شخصی باز و بسته شود . طوری که حتی کودک و یا فرد مسن هم بتواند به راحتی این کار را انجام دهد .

درب‌های اتوماتیک به درهایی گفته می‌شود که باز و بسته‌شدن در آن‌ها به صورت خودکار انجام می‌گیرد و نیازی به دخالت مستقیم انسان نیست. نسل ابتدایی درب های اتوماتیک در دهه هفتاد میلادی توسط یک دانش آموز اهل اوهاییر آمریکا ابداع شد. بسیاری معتقد بر این هستند که سر منشاء این ایده، تبدیل انرژی بخار، خواص هوا و گاز به انرژی حرکتی بود که در ۲۰۰۰ سال پیش توسط هرون فیزیکدان و ریاضیدان بزرگ یونانی در اسکندریه مطرح شده است.

هرون دانشمند يوناني که اختراعات بسياري داشت اکتشاف يکي از طرح هاي هرون در سال ۱۶۶۸ ميلادي پيش درآمدي شد براي اختراع موتور بخار پيستوني در سال ۱۷۶۵ به وسيله توماس والتپس از دوران رنسانس و کشف آمريکا و سرعت گرفتن پيشرفت بشر نياز به امنيت و راحتي باعث نوآوري هاي بسيار شد در اين بين افرادي هم به فکر خودکار کردن دربها بودند .

مزایای استفاده از درب‌های اتوماتیک:

1.اول از همه درب‌های اتوماتیک قوی‌تر، بادوام‌تر و دارای حفاظت بهتر برای اماکن مختلف از جمله پارکینگ خانه هستند.

2.درب‌های اتوماتیک آسان‌تر در مقایسه با درب‌های سنتی مختلف نگهداری می‌شوند.

3.هزینه کمتری نسبت به درب‌های فلزی دارند.

4.این درب‌ها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های برق می‌شود.

5.درب‌های اتوماتیک در استفاده آسان برای افراد ناتوان یا معلول است که دیگر نیاز نیست خودشان درب را باز و بسته کنند.

6.کیفیت و دقت بسیار بالا به دلیل بهره‌گیری از طراحی‌های جدید و مدرن و مواد اولیه با کیفیت حاصل می‌گردد.

7.مجهز بودن به قفل الکترومکانیکی از حیث افزودن امنیت دارای اهمیت حیاتی است.

8.زیبایی بخشیدن به نمای ورودی ساختمان.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴