درب شیشه ای اتوماتیک یک انتخاب کاملا هوشمندانه

درب شیشه ای اتوماتیک در تبریز و شمالغرب
Rate this post

درب شیشه ای اتوماتیک یک انتخاب کاملا هوشمندانه

گاهی اوقات تنها یک انتخاب درست بسیاری از مشکلات و درگیری های های حال و آینده یک مجموعه را مرتفع می نماید.انتخابی که با در نظر گرفتن چندین پارامتر مهم و همچنین پیش بینی صحیحی از آینده می تواند از بروز یک فاجعه ی بزرگ و یا یک اتفاق ساده کوچک جلوگیری نماید.وقتی یک ساختمان با کاربری اداری ، تجاری ، سازمانی و حتی مسکونی رو در نظر بگیریم با نگاهی به استفاده پس از ساخت و تکمیل آن ریز بشویم میبینیم که تردد افراد در آن بزرگترین دغدغه در هنگام بهره برداری از آن ساختمان های خواهد بود.درب شیشه ای اتوماتیک معمولا در ورودی ساختمان ها تا به امروز درخشیده اند.

سازمان های و ادارات و ساختمان هایی که در آنها تردد و رفت و آمدها بسیار بالاست همیشه درب های اتوماتیک شیشه ای اولین انتخاب بوده اند.

عملکرد کاملا دقیق ، کارکرد کاملا ملایم ، زیبایی اثربخش ، قابلیت فرمان پذیری ، افزایش راندمان کاری و… همه و همه از خصیصه های بارز در انتخاب درب شیشه ای اتوماتیک در تبریز و سایر شهر ها می باشند.

ارزش استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای زمانی کاملا آشکار میشود که یک لحظه تجسم کنیم در یک سازمان پر تردد در حال عبور و مرور باشیم ، بخاطر باز و بسته کردن درب ورودی چه صف های عظیمی در پشت آنها حادث میشد.

تولید این نوع از درب ها در کشورهای اروپایی در برندهای نام آشنایی همچون رکورد سوئیس ، کابا ، هالوکس ، تورمکس ، لابل ، BFT ، قک ، فادینی ، اریکسن و …. خود نشانگر اهمیت این محصولات در صنعت ساختمان می باشد.

با این تعاریف مشخص میشود که انتخاب هوشمندانه یک درب اتوماتیک مناسب علاوه بر زیبایی یک ساختمان چقدر بر سایر پارامترهای ترددی یک ساختمان تاثیر میگذارد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴