درب شیشه ای اتوماتیک برقی تبریز | درب شیشه ای | درب اتوماتیک |درب اتوماتیک شیشه ای تبریز

درب شیشه ای اتوماتیک برقی
Rate this post

درب شیشه ای اتوماتیک برقی

یک درب شیشه ای اتوماتیک برقی با توجه به نوع عملکرد،تردد روزانه ،وزن درب، و نوع شیشه مورد استفاده در ساخت آن به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. یکی از این دربهای اتوماتیک، درب شیشه ای اتوماتیک سکوریت می باشد.

در واقع دربهای اتوماتیک شیشه ای به شکل های مختلفی نصب می شوند اما همه ی آن ها یک وجه مشترک دارند و آن هم شیشه به کار رفته در ساخت آنها می باشد که به این شیشه ها، شیشه سکوریت و به دربهایی که در هنگام ساختشان از این نوع شیشه استفاده شده است درب اتوماتیک شیشه ای سکوریت می گویند. مهم ترین جنبه استفاده از شیشه سکوریت جنبه امنیت آن است.

درب اتوماتیک شیشه ای به عنوان یک راه فرار و نجاتدر مواقع اضطراریدرب اتوماتیک شیشه ای اضطراری که با محور گردان تجهیز شده اند به راحتی تبدیل به درب لولایی معمولی می شوند تا افراد بتوانند به سرعت از خطر دور شوند. این حالت لولایی می تواند به سمت داخل و یا به سمت خارج صورت پذیرد.

یکی از راه های شناخت این نوع شیشه ها این است که وقتی این شیشه ها مورد اصابت ضربه قرار می گیرند و می شکنند، هر متر مربع آن به هزاران قطعه کوچکتر تقسیم می شود. همچنین این نوع شیشه ها به دلیل موادی که در ساخت آنها به کار برده شده است تا ایمنی درب را افزایش دهند دارای وزن بیشتری نسبت به سایر شیشه ها می باشند و به همین دلیل در اثر شکستگی بدون پاشیدگی ریزش می کنند.

به عنوان راهی برای ایجاد مسیر حمل کالا و یا فرار از گرمای تابستاندرست است که درب شیشه ای اتوماتیک برقی اضطراری برای مواقعی طراحی شده که افراد می خواهند با سرعت و بدون هیچ مانعی از محل دور شوند اما این سیستم مزایای دیگری را نیز فراهم می آورند به عنوان مثال می توان از این قابلیت ها برای عبور دادن  راحت ترکالاها از درب استفاده کرد و یا در روزهای گرم تابستان برای جریان یافتن بهتر هوا درب را کاملا باز گذاشت.

 

ویژگی درب شیشه ای اتوماتیک

ظرافت انکار ناپذیر درب شیشه ای اتوماتیک برقی

امنیت آزموده

مناسب برای فضاهای کم عرض

قابلیت نصب برای فضاهایی باعرض ۶متر با۲/۳باز شو مفید

دارای سیستم هوشمند ضد برخورد با افراد

جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا وگرد وغبار

دارای میکرو کنترلر هوشمند وقابلیت تنظیم برای کاربران

کاربرد منحصر به فرد

قابلیت نصب برای دربهای تا ارتفاع ۳متر

دارای حرکتی آرام وروان به دلیل استفاده از چرخهای پلیمری

دارای سیستم متشکل از تکنولوژی کاملا الکترونیکی ومکانیکی با کارایی متفاوت

دارای قفل الکترونیکی باقابلیت قفل نمودن دربهای متحرک از طریق هنگرها

موارد استفاده درب اتوماتیک شیشه ای  

بانکها

فرودگاه ها

هتل ها

بیمارستان ها

اماکن تفریحی

مراکز عمومی

اماکن دولتی

فروشگاه های زنجیره ای

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴