درب سکشنال تبریز | درب زیر سقفی | درب اتوماتیک رول آپ | درب اتوماتیک شهر

3.7/5 - (8 امتیاز)

درب سکشنال تبریز راه حلی کارآمد در مکانهای پر تردد با حفظ زیبایی ساختمان ها می باشد همچنین به عنوان یکی از راهکارهای مؤثر برای بهینه کردن مصرف انرژی، تعریف می گردد.  نظر به نیاز استفاده از درب های اتوماتیک در ورودی های یک ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری، انتخاب یک درب مناسب می بایست علاوه بر سهولت در استفاده، دارای کیفیت مطلوب بوده و از ظاهری زیبا و هماهنگ با نمای ساختمان نیز برخوردار باشد
درب سکشنال
یا درب زیر سقفی معمولا در مکانهایی کاربرد دارد که معمولا سقف مرتفع و محدودیت فضا و بحث امنیت باشد از درب سکشنال به طور قطع استفاده می شود.این درب ها تشکیل شده از پانل های خاصی هستند که از طریق سیم بکسل و موتور زیرسقفی درون ریل به سمت بالا یا پایین هدایت میشوند.این نوع از دربهای اتوماتیک چون دارای هزینه نسبتا بالایی است اما مزایای آن برقیمت میچربد.

با پیشرفت تکنولوژی ، درب های اتوماتیک نیز از لحاظ طراحی دینامیکی ، ارتقا یافته اند. یکی از بروزترین درب ها در حوزه های کاربری صنعتی و پارکینگی ، درب سکشنال است.درب های سکشنال پارکینگ(زیر سقفی) جدیدترین و مدرن ترین درب های اتوماتیک حال حاضر در بازار ایران و جهان می باشد .

درب های سکشنال جایگزین مناسبی برای درب های رول آپ آلومینیومی در مبادی ورودی پارکینگ ساختمان ها می باشند. این درب ها که معمولا در کاربری های ورودی پارکینگ ، زیر سقف پارکینگ جمع می شوند ، انرژی کمتری نیز در طول مدت کارکرد ، در مقایسه با رقبای رول آپ خود ، صرف می نمایند.

مزایای درب سکشنال تبریز

  1. نیاز به فضای بسیار محدود ( 25 سانتی متر از ارتفاع )
  2. زیبایی فوق العاده و انطباق با تمام نماهای ساختمانی
  3. تنوع در طرح و رنگ پنل ها
  4. بی صدا بودن
  5. طول عمر بالا به علت اصطکاک بسیار کم بین اجزا و قطعات
  6. استفاده از یراق آلات و لوله های فولادی و ضد خش بودن پنل ها به دلیل رنگ الکترو استاتیک
  7. خلاص کردن و باز و بسته کردن ساده درب در هنگام قطع برق
  8. ایجاد پنجره در داخل پنل در صورت تمایل
  9. تعداد تردد نامحدود
  10. ضد سرقت و ضد نفوذ می باشد به دلیل اینکه هیچگونه درز یا شیاری از بیرون ندارد
  11. سرعت بالا در مقایسه با دربهای کرکره ای

به علت استفاده از چرخهای ضد سایش و ریلهای نگهدارنده، استهلاک درب سکشنال در مقایسه با دیگر سیستمهای درب اتوماتیک بسیار کم است.سیستمهای موتوری که برای اتوماتیک کردن درب سکشنال تبریز بکار می رود از تنوع بسیار زیادی بر خوردار بوده و هر کدام از این موتورها دارای مزیتها و معایب خاص خود می باشند که توسط مشاوره از کارشناسان شرکت ایمن رهرو مناسب ترین راهکار، بررسی و سپس به شما پیشنهاد می گردد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴