جک پارکینگ بازویی

جک پارکینگ بازویی تبریز
Rate this post

جک پارکینگ بازویی

جک پارکینگ بازویی راهکاری بسیار مناسب اتوماتیک نمودن درب های لنگه ای یک و یا دولنگه می باشند.این نشان از گستردگی صنعت درب اتوماتیک می باشد که برای تمامی نوع درب ها تجهیزاتی را ابداع نموده است.این بازوها تشکیل شده از موتورهای گیرکس دار می باشند که همین گیربکسها باعث جابجایی لنگه درب های سنگین می باشند.حرکت آرام و نرم ، قدرت بسیار بالا ، زیبایی و امکان نصب آسان و تنوع بالا در ساختارهای متفاوت از ویژگی های جک های بازویی می باشند.

متعلقات جک پارکینگ بازویی

هر بسته  از جک های بازویی تشکیل شده از متعلقاتی می باشند که عبارتند از : بازو های الکترومکانیکی که در اصل مسئولیت جابجایی درب ها بر عهده دارند . مدار کنترل یا کنترل باکس : بخش اصلی دریافت و صدور فرمان می باشند که از طریق ریموت کنترل یا چشمی ها فرمان را دریافت و پس از آنالیز نوع سیگنال ارسالی ، دستور باز و یا بسته شدن را به بازوهای الکترومکانیکی می دهند. ریموت کنترل : معمولا هر پک از جک های بازویی تشکیل شده از دو عدد ریموت کننترل می باشند که در اصل صدور فرمان از طریق یوزرها توسط ریموتها انجام میشود.

چشمی : چشمی های RX  و TX که به اصطلاح گیرنده و فرستنده نام دارند در اصل جهت امنیت و اطمینان بیشنر معمولا و بسته به نوع درها در بیروت نصب میشوند و در صورت مشاهده مانع از بسته شدن درها جلوگیری می نمایند و اجازه برخورد لنگه های درب با مانع میشوند. فلاشر : چراغ چشمک زنی است که معمولا جهت نشان دادن باز یا بسته شدن درب ها به اطرافیان در بیرون از درب نصب میگردد.

نحوه انتخاب یک جک پارکینگ بازویی

برای انتخاب صحیح و درست یک جک پارکینگ بازویی بایستی چند فاکتور را در نظر بگیریم.اول اینکه مشخصات جک مدنظرمان را بطور کامل بررسی نماییم.سپس مشخصات محل پروژه را بررسی نماییم و چندین عامل را لحاظ کنیم که از جمله مهمترین آنها : 1- طول لنگه های درب   2-وزن تخمینی هر لنگه  3-تعداد ترددهای موجود  4-موقعیت مکانی درب و نوع درب  5-روان بودن درب ها   6-بادگیر بودن منطقه و…. اما راحت ترین راه برای انتخاب یک جک پارکینگ بازویی در تبریز تماس با مجموعه درب اتوماتیک شهر و استفاده از مشاوره کاملا رایگان در محل پروژه ی شماست

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴