سایبان برقی تبریز|سایبان اتوماتیک |سایبان برقی مغازه |قیمت سایبان برقی

سایبان برقی تبریز
2.2/5 - (5 امتیاز)

سایبان برقی

سایبان برقی (متحرک-برقی) در انواع متنوعی قابل اجرا می باشند. سایبان برقی، سایبان کلاسیک، سایبان اتوماتیک، (سقف برقی، اتوماتیک سقف متحرک) یک روکش ثانوی است که به قسمت خارجی دیواره های یک ساختمان متصل می شود. سایبان متحرک، سایبان اتوماتیک، معمولاً از کرباس تشکیل شده است که با فیبر اکریلیک، رشتۀ پلی‌استر یا پنبه بافته شده است و همچنین می تواند از لایه ای از وینیل (vinyl) که بر روی الیاف پلی‌استر قرار گرفته است و روی سازه ای سبک از آلومینیوم، آهن، فولاد و احتمالاً چوب و مواد شفاف (که برای پوشش سلول‌های خورشیدی در تابستان استفاده می‌شود ولی در زمستان باید اجازه دهد که نور تا حد ممکن از آن عبور کند) کشیده می‌شود ساخته شده باشد.

این ساختار با خرپا، سازه‌های فضاکار یا با چهارچوب پیکربندی می‌شود. سایبان (سقف) همچنین با استفاده از زیرسازه‌های آلومینیومی و روکش آلومینیومی ساخته می‌شوند. این سایه‌بان‌های آلومینیومی وقتی استفاده می‌شوند که از سایبان‌ های (سقف های) پارچه ای نمی‌توان استفاده کرد مثلاً در جایی که بار سنگینی از جانب باد یا برف بر سایه‌بان تحمیل می شود.

استفاده از سایبان برقی (Retractable Awnings) سالهاست که در اروپا و آمریکا رواج داشته اند.سایبان (اتوماتیک) به واسطه داشتن دستک‌های جلو رونده و همچنین قابلیت تنظیم شیب می توانند فضای بسیار بیشتری را نسبت به سایبان های سنتی پوشش دهندو همچنین با توجه به پارچه های استفاده شده در این سازه‌ ها که از بهترین و مرغوبترین کارخانجات اروپایی می‌باشند این تضمین وجود دارد که در تابستان در مقابل ورود گرما و نور آفتاب و در زمستان در مقابل باران بهترین پوشش را داشته باشند.

انواع سایبان الکتریکی اتوماتیک

درب اتوماتیک شهر در تبریز با توجه به تک محصولی بودن و تمرکز مستقیم و مداوم بر روی فروش سایبان برقی پارکینگ، سایبان برقی خودرو و سایبانماشین به عنوان اولین و بزرگ‌ ترین مجموعه‌ی ارایه‌کننده‌ی سایبان ،سایبانمغازه، سایبان مغازه، سایبان متحرک، سایبان سایبان پارکینگ، سایبان برقی چتری، سایبان برقی خودرو و سایه بان چتری، ارایه‌ی خدمات کارساز انواع سایبان برقی، سایبان مغازه، سایبان اتوماتیک، قیمت فروش سایبان برقی متحرک، سایبان سایبان برقی پارکینگ، سایبان مغازه، سایبان متحرک، سایبان برقی چتری و سایبان برقی خودرو، سایبان مغازه، سایبان اتوماتیک، سایبان پارکینگ، سایبان متحرک، فروش سایبان چتری، قیمت سقف برقی، سقف متحرک، سایه بان خودرو، فروش سقف جمع شونده و سایه بان برقی با قیمت ارزان به مشتریان و پاسخ‌ گویی موثر به نیاز آنان را رکن اصلی توسعه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است.

در کنار سایر محصولات این شرکت شامل انواع سایبان، سایبان مغازه، قیمت سایبان اتوماتیک، سایبان متحرک، سایبان پارکینگ، سایبان مغازه، فروش سایبان متحرک، سایبانچتری و سایبان خودرو، فروش سایبان برقی، سایبان مغازه، سایبان اتوماتیک، سایبان پارکینگ، سایبان متحرک، سایبان چتری، قیمت فروش سقف برقی، سقف متحرک، فروش سایه بان خودرو، سقف جمع شونده و سایه بان برقی با قیمت ارزان می باشد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴