راهنمای انتخاب گیت فروشگاهی در تبریز | گیت مغازه | دزدگیر لباس / بروزرسانی 7 فروردین ماه 1403

راهنمای انتخای گیت فروشگاهی در تبریز
5/5 - (1 امتیاز)

راهنمای انتخاب گیت فروشگاهی در تبریز

این پست یک راهنمای انتخاب گیت فروشگاهی در تبریز باید همیشه مواردی را در نظر داشته باشیم که که در ذیل به چند مورد اشاره مینماییم:

گیت فروشگاهی در تبریز يا همان گيت امنيتی فروشگاهی

گيت هاي ضد سرقت فروشگاهي به تجهیزاتی اطلاق میشود كه در بخش خروجي يك فروشگاه و یا مغازه و یا هر مکانی نصب ميشود و مانع از خروج غیرمجاز لوازم  و اجناس میشود. در فروشگاه هایی كه داراي اين نوع گيت هاي امنيتي ميباشد، قطعات پلاستيكي يا كاغذي كوچكي بر روي اجناس نصب ميشود كه به آنها تگ يا ليبل گفته میشود.

با انتخاب كالا توسط مشتري ، فروشنده توسط دستگاه خاصي به نام جدا کننده، تگ ها را از لوازم منتخب جدا ميسازد يا ليبل هاي چسبانده شده روي كالا ها را توسط دستگاهي به نام  خنثی کننده ليبل، غير فعال میسازند.در غیر اینصورت اگر فردی بخواهد بدون اجازه اجناسی را از فروشگاه خارج نماید به هنگام عبور از میان آنتن های گیت فروشگاهی در اثر تشدید فرکانس بین تگ ها و آنت های گیت صدای آلارمی ایجاد میگردد و این صدای آلارم فروشنده را متوجه خروج کالایی به صورت غیر مجاز از مغازهه اش می نماید.

اسامی مختلفي برای سيستم گيت های فروشگاهي اطلاق ميشود كه از جمله ميتوان به دزدگیر لباس، دزدگير فروشگاهي، دزدگير پوشاك، گيت امنيتي فروشگاهي و (بعضا دزدگير مانتو !)، گيت محافظ كالا، سيستم هاي محافظت از كالا، گيت هاي مراقبت از كالا  و اشيا، سيتم هاي حفاظتي اشيا، گیت پوشاک، گیت دزدگیر پوشاک، گيت ضد سرقت هايپر ماركت و … اشاره كرد.

از گیت فروشگاهی در چه فروشگاه هایی میتوان استفاده نمود؟

در گذشته از گیت های فروشگاهی معمولا و بطور عمده در فروشگاههای پوشاک و لباس استفاده میشد.اما با پیشرفت تکنولوژی و ساخت تگ های مختلف گستره استفاده از گیتها بسیار افرایش یافت و امروزه در بیشتر مکان های تجاری به وفور در معرض دید قرار دارند.

معمولا در انتخاب یک گیت فروشگاهی مناسب بایستی چندین پارامتر را در نظر گرفت :

نخست بایستی نوع فروشگاه و کالاهای عرضه شده آن مشخص گردد و براسا آن آنتن ها و تگ های مربوطه انتخاب شوند

اندازه خروجی یک فروشگاه نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار در انتخاب تعداد آنتن های گیت می باشد که بر حسب نوع و مدل آنتن ها انتخاب میشوند.

مورد بعدی میزان نویز و اغتتشاشات موجود در محیط می باشند،با توجه به اینکه میدانیم اساس کار گیت فروشگاهی در تبریز بر مبنای مغناطیس میباشند بنابراین وجود انواع تجهیزات فلزی و مغناطیسی در محیط اطراف باعث عدم کارکرد صحیح گیتها خواهند شد.

تناسب ظاهر سیستم با دکوراسیون فروشگاه

گیت فروشگاهی، در خروجی فروشگاه نصب می‌شود و کاملاً در معرض دید مشتریان قرار دارد. به همین دلیل و به دلیل ابعادی که گیت فروشگاهی دارد، بهتر است سیستمی به مشتری پیشنهاد شود که با دکوراسیون فروشگاه تناسب بیشتری دارد. بهتر است به مشتری پیشنهاد شود که قبل از سفارش سیستم، نمونه‌های آن را از نزدیک مشاهده کند. برخی از آنتن‌ها به شکلی هستند که امکان تبلیغ بر روی آن‌ها وجود دارد و برای صاحب فروشگاه و یا شرکت مجری سیستم‌های حفاظتی، تابلویی مجانی ایجاد می‌کند.

کاربردها:

  • کلیه فروشگاهای عرضه پوشاک،
    کیف و کفش،
    ورزشی و منسوجات
    کلیه کتابفروشی ها ،
    فروشی ها لوازم التحریر
    کلیه لوکس فروشی ها
    سوپر مارکتها و عرضه کلیه مراکز کالا

به طور کلی میتوان از این نوع از گیت ها برای هر رسته ای استفاده نمود و فقط بایستی نوع محصولات عرضه شده در آن فروشگاه را در نظر گرفت .نوع گیت و تکنولوژی ساخت آن برحسب میزان نویز و هارمونیک های مزاحم موجود منجر به ارائه یک ورودی امن خوتهد بود.پس حتما از مشاوره رایگان ما در این خصوص بهر مهند شوید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴