راهبند لایف در تبریز | راهبند LIFE ایتالیا مدل SUPERA | تبریز

راهبند لایف در تبریز
5/5 - (1 امتیاز)

راهبند لایف مدل سوپرا

هم از آن دسته راهبندهای نسبتا گران است که توسط شرکت ایتالیایی لایف به بازار عرضه می شود.البته از آن دسته راهبندها که کیفیتشان معمولا به قیمت شان می چربد و با دوام و قابلیت های بالایی که دارند، قیمت نسبتا زیادشان را جبران می کنند.این راهبند دارای عملکردی الکترومکانیکی است و با طول بوم 5 متری به بازار عرضه می شود.محصول راهبند لایف «life» یک برند ایتالیایی شناخته می‌‌شود، یدو مدل از تولیدات برند لایف (supraوbarrier) است.

این راهبند ها، مجهز به اینکودر می باشد یعنی در برخورد با موانع هوشمند است.راهبند لایف در تبریز دارای دید در شب نیز هست به دلیل وجد چراغ ال ای دی بر روی بوم و تیرک آن با استفاده از راهبند لایف ، شما این امکان را دارید که تا مسافت ورودی 5تا8 متر را تحت کنترل داشته باشید.همچنین ارتباط با انواع نرم افزارهای کنترل تردد نیز می توان در این دو مدلراهبند لایف استفاده کرد. از دیگر امکانات این محصول باید به داشتن عمر طولانی و بدون سرویس و نگهداری اشاره کرد. یک قابلیت دیگر این دستگاه کارکرد راهبند در صورت قطع شدن برق می باشد.

مشخصات فنی راهبند لایف مدل SUPRA:

راهبند افقی لایف مدل سوپرا ترددی نامحدو ندارد اما با میانگین تردد 10 مرتبه در ساعت از عملکرد مطلوبی در این مقوله بهره می برد. میزان ترددی که کافی به نظر می رسد و می تواند نیازهای کاربران را به راحتی تامین کند.

همچنین راه بند سوپرای لایف با قدرت موتور 150 نیوتنی، دارای سرعت باز و بسته شدن قابل توجه 2 تا 6 ثانیه ای است و عملکرد بسیار مناسبی را در این حوزه از خود به نمایش می گذارد. بعلاوه اینکه این راهبند هوشمند است و در مواقع برخورد با موانع ابتدا توقف می کند و سپس به جای اول خود باز می گردد. قابلیتی کاربردی که راهبند SUPRA LIFE به وسیله آن از برخورد بوم با خودرو و افراد در حال تردد جلوگیری می کند، تا خسارات احتمالی این اتفاق را به حداقل برساند.همچنین راهبند سوپرای لایف دارای طول بومی تا 5 متر است تا از این طریق بتواند محدوده ی عبوری قابل توجهی را پوشش بدهد.

تکنولوژی دیجیتال سوپرا، نصب فتوسل ها، گیرنده ها، انتخابگر های دیجیتال و دیگر برنامه های فرمان را ساده تر می کند. به دلیل وجود برنامه plug and play اجزای جدید به سرعت قابل تشخیص و تایید هستند؛ به همین خاطر سیستم قادر است در هر زمان گسترده و به روز شود. دستور العمل مشخص و ساده نصب آن کمک می کند که زمان نصب کاهش یابد. سوپرا می تواند در دمایی بین 20- و 70+ درجه سانتی گراد به خوبی عمل کند. تردد از این راهبند بدون محدودیت ممکن می باشد.

ویژگی های راهبند اتوماتیک سوپرای لایف:

نقاط قوت:

  • عدم نیاز به سرویس و نگهداری
  • قابل استفاده در هر اقلیمی
  • دوام و کیفیت بالا
  • ضد آب و گرد و غبار
  • اتصال به انواع سیستم های امنیتی
  • کار کرد آرام و بی سر وصدا

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴