درب اتوماتیک شیشه ای | نصب | فروش | تعمیرات | درب اتوماتیک تبریز

درب اتوماتیک شیشه ای در تبریز
Rate this post

درب اتوماتیک شیشه ای

درب شیشه ای اتوماتیک یک سیستم یکپارچه ای است که از آن جهت  سهولت و ذخیره انرژی در ورود و خروج استفاده کرد و علاوه بر زیبایی دو چندان بر سازه های آهنی و شیشه سکوریت، در جلوگیری از اتلاف انرژی نقش بسزایی دارد. امروزه درب اتوماتیک شیشه ای تبریز یکی از نیازهای لاینفک فروشگاه ها و بیمارستان ها و مغازه ها و ادارات بزرگ و پر تردد میباشد. این درها زمانی که شخصی یا شی به آن نزدیک شود به صورت اتوماتیک باز و بسته میشوند ، نیازی به دستگیره ندارند و با چشمی که روی درب نصب شده سنسورها فعال شده و به صورت اتوماتیک باز و بسته  می شوند . کاربرد این درها در مراکز تجاری  سازمان های دولتی و ساختمانهای مسکونی پر تردد است . این درها برای تردد افراد معلول کهنسال و کودکان مناسب است .

درب اتوماتیک اسلایدینگ (کشویی) متداول ترین نوع درب اتوماتیک در جهان است. این درب به صورت استاندارد دارای 4 لنگه بوده که دو لنگه آن ثابت و دو لنگه دیگر متحرک هستند. به علت حرکت خطی و حداقل نیاز به فضا، موجب استفاده بهینه از فضای موجود فروشگاه ها و اماکن عمومی می گردند.

شیشه های به کار رفته در این نوع درب به طور معمول 10mm سکوریت نشکن است که می توان در رنگهای مختلف آنها را تولید کرد. هنگامی که در فضاهای موجود محدودیت دارید و یا در زمانی که که ظرفیت عبور ومرور بالایی وجود دارد درب اتوماتیک شیشه ای کشویی می تواند بهترین کارایی را برای شما به همراه داشته باشد.ب

ا این سیستم می توان ورودی هایی تا عرض 2 متر و ارتفاع 3 متر بازشوی مفید ایجاد نمود. وجود سیستم سنسورهای ایمنی خطی بین دربها و کنترلرهای هوشمند با قابلیت ضد برخورد، عابرین را در برابر برخورد احتمالی دربها محافظت می کند قیمت مناسب و کارایی بالا و نصب آسان از مزیت های درب های اتوماتیک ایمن دُر است که در اکثر اماکن تجاری وعمومی و هتلها،فروشگاهها و مراکزخرید،فرودگاهها، بیمارستانها، شرکتها وادارات دولتی و خصوصی، ساختمانهای عمومی و مناطق امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای :

استفاده از درب شیشه‌ای اتوماتیک در ورودی ساختمان‌ها و جداسازی محیط های داخلی از هم توسط این درب‌ها، نمای بسیار زیبا و خاصی به ساختمان یا محل کار شما داده می‌دهد. درب اتوماتیک شیشه‌ای قابلیت انطباق با کلیه‌ی سیسستم‌های کنترل تردد را دارا می باشد. بدین وسیله می‌تواند ورود و خروج افراد را کنترل کرده و محدودیت دسترسی ایجاد کند.

  1. درب شیشه ای کشویی (sliding)
  2. درب شیشه ای تلسکوپی(telescopic)
  3. درب شیشه ای منحنی ( curve )
  4. درب شیشه ای گردان (revolving)
  5. درب شیشه ای مثلثی ( side )
  6. درب شیشه ای تاشو ( folding )
  7. درب شیشه ای بازویی ( swing )
admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴