گیت فروشگاهی تبریز | دزدگیر لباس در تبریز | دزدگیر پوشاک | تگ لباس / بروزرسانی شده در 20 اسفند 1402

دزدگیر لباس
5/5 - (1 امتیاز)

گیت فروشگاهی تبریز | دزدگیر لباس در تبریز

گیت فروشگاهی : امنیت یک فروشگاه جز اساس و دغدغه های یک صاحب فروشگاه می باشند.جلوگیری از سرقت لوازم موجود در فروشگاه و همچنین ایجاد امنیت برای خریدار بایستی همیشه سر لوحه یک صاحب فروشگاه باشد.استفاده از گیت های فروشگاهی امروزه به یک ابزار کاملا ضروری برای مدیریت و نظارت دقیق تر بر کالاهای فروشگاههای خرده فروشی بخصوص فروشگاههایی که به مشتریان خود اجازه می دهند تا آزادانه در فروشگاهشان حرکت بکنند، کالاهای مختلف را لمس بکنند، برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه بکنند و هر آنچه را که می خواند در سبد خرید خود قرار دهند تبدیل شده است.

مراقبت الکترونیکی از اشیا (EAS) یک تکنولوژی پیشرفته برای جلوگیری از سرقت در فروشگاههای خرده فروشی، فروشگاههای پوشاک ، کتابفروشی ها، کتابخانه ها و …. می باشد. گیت فروشگاهی یکی از زیر مجموعه های اصلی تکنولوژی EAS می باشد. پایه و اساس کارکرد گیت فروشگاهی الصاق تگ و لیبل امنیتی بر روی کالاهای داخل فروشگاه بر اساس فرکانس کاری گیت فروشگاهی می باشد.

گیت های فروشگاهی به سه تکنولوژی عمده: الکترومغناطیسی (EM) ، اکوستو مغناطیس (AM) و سیستم رادیو فرکانس (RF) تقسیم میشود که هر کدام بر اساس کاربرد خاص خود در فروشگاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. زمانی که تگ یا لیبل امنیتی الصاق شده بر روی کالا در محدوده قابل تشخیص گیت فروشگاهی قرار می گیرد، دزدگیر فروشگاهی آلارم هشدار مبنی بر سرقت کالا را به اطلاع فروشنده و صاحب فروشگاه می رساند.

گیت فروشگاهی چیست؟

گیت فروشگاهی ، دزدگیر لباس و اجناس، یا همان دزدگیر فروشگاهی ، معمولا در ورودی فروشگاه ها نص و آنتن های این گیت های فروشگاهی قابل مشاهده هستند ، گيت فروشگاهي با عملکرد خاص خود ، امنیت بالایی را برای انواع فروشگاه ها مهیا می کند. این گیت ها با استفاده از آنتنی که بر روی خود دارند از خروج اجناس از مغازه جلوگیری می کرکنند و سرقت را به سرعت به اطلاع فروشنگان میرسانند..این ابزار با ایجاد میدان الکترومغناطیسی هنگام عبور اجناس لیبل دار (یا همان تگ) اقدام به زدن آژیر و آلارم میکنند. جهت کسب اطلاعت بیشتر در رابطه با گیت فروشگاهی ، با گیت سنتر تماس بگیرید .

گيت فروشگاهي با عملکرد خاص خود ، امنیت بالایی را برای انواع فروشگاه ها مهیا می کند. این گیت ها با استفاده از آنتنی که بر روی خود دارند از خروج اجناس از مغازه جلوگیری می کنند و سرقت را به سرعت به اطلاع فروشنگان میرسانند. در صورت خروج پوشاک و محصولات از مغازه، دزدگیر فروشگاهی به سرعت سوت میکشد و صاحب فروشگاه از این اتفاق مطلع می شود.

این گیت ها معمولا از جنس پلاستیک هستند و روی لباس نصب می شوند به گونه ای که هیچ کس به جز مسئول فروشگاه نمیتواند آن ها را از روی پوشاک باز کند چرا که این کار فقط توسط دستگاه خاص خود انجام می گیرد. گیت های دیگری هم که از نوع لیبل هستند به همین گونه اند و باید توسط دستگاه خاص خود خنثی شوند. علاوه بر این استحکام گیت ها به قدری بالاست که سارقان با هیچ گونه ابزاری نمی توانند آن را باز کرده و از کار بیندازند. بدین صورت گيت های فروشگاهي سطح بالایی از امنیت را برای صاحبان فروشگاه ها ایجاد می کنند.

انواع گیت فروشگاهی:

 گیت های فروشگاهی با سه تکنولوژی عمده طراحی و ساخته میشوند که عبارتند از :

اکوستو مغناطیس AM Acousto Magnetic) )با فرکانس 58 کیلو هرتز که قادر به شناسایی تگ بر روی فلزات و شبه فلزات (در فروشگاه های عینک، آرایشی و بهداشتی، بدلیجات و…) می باشد ، سیستم گیت فروشگاهی رادیو فرکانس RF )Radio Frequency ) در 4 فرکانس استاندارد 3.25 مگاهرتز،4.75 مگاهرتز،8.2 مگاهرتزو10.2 مگاهرتز (معمولي ترين فرکانس اين سيستم ها 8.2 مگاهرتز مي باشد)

سیستم گیت فروشگاهی الکترومغناطیسی EM  (ElectroMagnetic)  تقسیم میشود که هر کدام بر اساس کاربرد خاص خود در فروشگاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که جهت بهره مندی از عملکرد صحیح گیت فروشگاهی به عنوان مکمل سیستم حفاظتی بررسی میزان نویزهای محیطی و در نظر داشتن فرکانس سیستم های فروشگاه های مجاور قبل از پیشنهاد سیستم الزامی است.زمانی که تگ یا لیبل امنیتی الصاق شده بر روی کالا در محدوده قابل تشخیص گیت فروشگاهی قرار می گیرد، گیت فروشگاهی آلارم هشدار مبنی بر سرقت کالا را به اطلاع فروشنده و صاحب فروشگاه می رساند.

گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی RF بنا به مورد استفاده به دو صورت تک آنتن و جفت آنتن نصب می گردد.

گیت فروشگاهیRF  در نوع جفت برد (جفت آنتن) دارای 2 برد مجزای فرستنده (Transmitter) و گیرنده    ( Reciever ) می باشد که با تبادل همزمان امواج،گیرایی سیستم را بین 2 آنتن متمرکز کرده و در محیط های پرنویز مانع تأثیر بیش از اندازه منابع نویز (سیم افقی و عمودی برق، کنتور برق، لامپ نئون، LED، هالوژن، کولرگازی، چشمی درب اتوماتیک و …) بر عملکرد سیستم می گردد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴