سیستم درب اتوماتیک |درب اتوماتیک در تبریز | جک بازویی | جک ریلی

سیستم درب اتوماتیک
3/5 - (5 امتیاز)
  • سیستم درب اتوماتیک چیست ؟

    سیستم درب اتوماتیک جهت رفاه بیشتر و همچنین با اهدافي همچون كنترل تردد افراد و مسائل حفاظتی و امنیتی در مکانهای مختلف بر روی انواع گوناگون درب ها مانند درب گاراژ ، درب حیاط ، درب ورودی ساختمان و راحتی برای افراد معلول نصب و مورد استفاده قرار می گیرد . بعد از نصب سیستم درب بازکن اتوماتیک می توان تنها با فشار دادن شستی روی یک ریموت کنترل از فاصله مناسب درب را باز و بسته کرد.

  • چه نوع درب هایی اتوماتیک می شوند؟

    بسته به نوع کاربری های زیر درب ها اتوماتیک می شوند: الف- امنیتی مانند مانند درب های اتوماتیک مراکز نظامی و مکانهای خاص مانند درب های اتوماتیک آزمایشگاهها و آشیانه پرواز ب- رفاهی مانند درب های اتوماتیک پارکینگ منازل، درب های اتوماتیک بیمارستانها و غیره… ج- مصرف انرژی مانند درب های اتوماتیک هتلها، درب های اتوماتیک فروشگاهها. د- بهداشتی مانند درب های اتوماتیک اتاق عمل و برخی آزمایشگاهها. ه- سرعت بخشیدن به کار مانند درب های اتوماتیک مکانهای صنعتی.

  • مزایای درب های اتوماتیک چیست؟

    1- سهولت در ورود و خروج 2- مناسب برای افراد ناتوان و مسن 3- استفاده بهینه از انرژی 4- استفاده از حداکثر فضای موجود 5- زیبایی بخشیدن به نمای ورودی ساختمان 6- افزایش امنیت

  • آیا محدودیت هایی برای سیستم درب اتوماتیک وجود دارد؟

    ساختمان هایی با حاشیه کم که برای تردد افراد پیاده درب دیگری وجود نداشته باشد و فقط یک درب 2لت دراند امکان اتوماتیک کردن درب برای آنها وجود ندارد.

  • آیا راه حلی برای منازل با حاشیه کم و درب 2 لت وجود دارد؟

    3 راه حل می توان شناسایی کرد، یکی ایجاد درب نفر رو مجزا در کنار درب اصلی (در صورتی که حاشیه ساختمان به اندازه کافی باشد) و دیگری ایجاد درب داخل درب اصلی و را حل آخر اتوماتیک کردن درب بدون در نظر گرفتن تردد افراد پیاده به طوری که هر بار فرد پیاده ای بخواهد از درب عبور کند باید از ریموت استفاده نماید.

  • روش های کنونی برای رفع مشکل منازل با حاشیه کم و درب 2 لت، چه معایبی دارند؟

    تا به حال در شرایط مشابه براي حل مشكل عدم وجود درب نفررو، درب كوچكي در داخل يكي از درب ها ايجاد می كردند كه اين، هم به نماي ظاهري درب آسيب مي رساند، هم پا گير است و اگر درب کوچک باز باشد کاربر مجبور است قبل از باز کردن اتومات، در کوچک را ببندد. راه حل دیگر اینکه بدون هیچ پیش بینی برای درب نفر رو ، درب پارکینگ اتوماتیک گردد ولی برای هربار عبور عابر پیاده، نمی توان از کلید استفاده کرد و نیاز به ریموت است كه هزينه بربوده و باز شدن آن كند است .

  • اگر به هر علتي برق قطع شود يا سيستم كنترل دچار مشكل شود فرد پياده نمي تواند وارد آن محل شود ضمن اينكه استهلاك بازو و مصرف برق بالا مي رود. روش دیگر ایجاد درب نفر روی مجزا در ساختمان است که این نیز بسیار هزینه بر بوده و در بعضی موارد به علت حاشیه کم یا قوانین شهرسازی امکان ایجاد آن وجود ندارد.
  • آیا واقعا برای منازل با حاشیه کم و درب 2 لت راه حلی وجود ندارد؟

    بله، راه حل درب اتوماتیک دولنگه می باشد که مختص اتوماتیک کردن درب های لولایی پارکینگی بدون نیاز به درب نفر روی مجزا می باشد و توسط شرکت درب اتوماتیک دولنگه در بازار عرضه گردیده است.

  • سیستم درب اتوماتیک دولنگه چه مزایایی دارد؟

    بدون نیاز به درب نفرروی مجزا – استفاده بهینه از فضای حیاط و پیلوت و صرفه جویی در هزینه های ایجاد درب نفررو – قابلیت استفاده همزمان از كليد و ریموت براي عبور نفر

  • محل های مناسب برای نصب درب اتوماتیک دولنگه کجاست؟

    اين مكانيزم براي محل هايي كه حاشيه كمي دارند و نمي توان در آنها يك درب مجزا براي خودرو و يك درب مجزا براي نفر پياده ايجاد كرد كاربرد دارد. ضمن اينكه اگر در ساير مكان ها نصب شود باعث كاهش هزينه ها و افزایش بهره وری فضا مي شود و ديگر نيازي به ايجاد يك درب جدا براي افراد پياده نيست.

  • هزینه درب اتوماتیک دولنگه نسبت به سایر درب های اتوماتیک چگونه است؟

    این نوع درب با اینکه باعث کاهش شدید در هزینه ها و افزایش بهره وری فضا می شود از لحاظ هزینه نصب با سایر سیستم های درب اتوماتیک تفاوتی ندارد و هیچ گونه بار هزینه ای اضافه برای مشتری ایجاد نمی کند.

  • امکانات سفارشی در درب های اتوماتیک دولنگه چیست؟

    قابلیت نصب فلاشر یا چراغ سردرب جهت اعلام حرکت درب – قابلیت باز شدن با آيفن به صورت قفل بازکن

  • نصب سیستم درب اتومانیک دولنگه چقدر زمان می برد؟

    به طور متوسط پس از بازدید فنی اولیه و بستن قرارداد ، حداکثر طی 3 روز کاری فرایند نصب درب اتوماتیک دولنگه  یا ریلی اجرا می گردد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴