درب اتوماتیک در تبریز | کرکره برقی | جک بازویی و ریلی | تعمیر درب اتوماتیک | راهبند

خدمات درب های اتوماتیک در تبریز
5/5 - (1 امتیاز)

نصب و تعمیر درب اتوماتیک در تبریز

امروزه انتخاب برخی از تجهییزات برای یک ساختمان به یکی از اساسی ترین دغدغه های سازندگان و ساکنین مبدل شده است.یکی از بارزترین آنها انتخاب نوع درب اتوماتیک در ورودی می باشد.نحوه انتخاب و میزان هزینه کرد برای آن در واقع میزان اهمیت شما در زیبا شدن ساختمان و همچنین میزان سهولت ساکنین در آن را بیان مینماید.پس برای این مقوله مهم بایستی میزان دانسته های شما از این صنعت زیاد باشد.در این مقاله قصد داریم شما را با خدمات بزرگترین مرکز درب اتوماتیک در تبریز یعنی مجموعه شهر آشنا سازیم :

کرکره برقی

کرکره برقی به از نظر ساختار و  مواد بکار گرفته شده در آن جز درب های با کیفیت و قیمت مناسب می باشد که  برخی شمصه های آن کارکرد نرم ،زیبایی ،انعطاف پذیری ، عدم اشغال فضا بهنگام باز و بسته شده ، عایق صدا و برودت و قابلیت استفاده از آن در پارکینگ منازل ، کارخانجات ، فروشگاه ها و…می باشد.کرکره برقی در تبریز جز اولین نوع از درب های اتوماتیک بوده که از گذشته تا الان در سه نوع گالوانیزه فوم دار ، اکسترود و آلومینیوم فوم دار عرضه میگردد که هریک استفاده خاص خود را دارا می باشد البته کرکره شفاف پلی کربنات در تبریز نیز بعلت نوآوری در فروشگاه ها و بانک ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

درب شیشه ای اتوماتیک

این نوع درب که معمولا در حالت درب شیشه ای است، درب اتوماتیک شیشه ای به طور خودکار، به محض نزدیک شدن شخص از طریق حس کردن چشمی های بالا درب باز می شود و نیازی به استفاده از دست برای بازکردن درب نیست. از این رو در ساخت این محصول از دستگیره استفاده نمی شود. علاوه بر باز شدن خودکار ، برخی از درب های اتوماتیک با فشردن یک دکمه و کارت و یا اثر انگشت و کلمه عبور و…عمل می کنند.

این نوع درب اتوماتیک معمولا به جهت تردد بالا و صرفه جویی در تبادل انرژی در ادارات و سازمانها از درب شیشه ای اتوماتیک در تبریز استفاده میشود. این مدل از درب های اتوماتیک از یک موتور پر قدرت ، کنترل باکس ، سنسور چشمی ، تسمه و یراق آلات مربوطه تشکیل میشود و با تکنولوژی پیچیده ای ساخت و عرضه میگردند.

جک پارکینگ بازویی و ریلی

جک بازویی را افراد عموما بر روی درب پارکینگ های خود و یا حتی روی درب حیاط و یا روی درب ویلاهای خود نصب میکنند ، با نصب کردن جک بازویی بر روی درب پارکینگ یا حیاط ساکنان آن ساختمان وقتی با وسیله نقلیه خود از پارکینگ ساختمان خارج میشوند و یا وارد ساختمان میشوند ، دیگر نیازی ندارند که از وسیله نقلیه خود پیاده شوند و درب را باز کنند ، بلکه به وسیله ریموت کنترل که به آن کنترل از راه دور نیز میگویند ، درب را باز و بسته کنند و در پارکینگ تردد نمایند .

جک پارکینگ بازویی در تبریز از برند های مختلفی شامل پروتکو ، فک ، فادینی ، بی اف تی ، نایس ، سیماران و… عرضه میگردد که همگی از معتبرترین کارحانجات ایتالیا و آلمان و… تهیه گردیده اند.جک ریلی در تبریز جهت درب های کشویی در پارکینگ یا کارخانجات معمولا بکار میرود.

دیگر خدمات

از سایر خدمات مجموعه درب اتوماتیک شهر  بزرگترین مرکز درب اتوماتیک در تبریز می توان به خدمات  : طراحی ،تعمیر و نصب راهبند در تبریز ، گیت کنترل تردد ، گیت فروشگاهی ( دزدگیر لباس ) ،دستگیره دیجیتال ،درب شیشه ای گرد و مثلتی ، درب سکشنال (زیر سقفی) ، دوربین مداربسته ، اتوماسیون شهربازی ، اتوماسیون پارکینگ ،اتوماسیون باشگاه های ورزشی ، اتوماسیون فروشگاهی ، دستگاه حضور و غیاب ،سایبان برقی ،قفل باشگاهی، پرده هوا ،صدور ژتون و قفل استخری در تبریز ،صندوق فروشگاهی ،  IP camera ، دزدگیر اماکن ، پارکینگ هوشمند و… می توان اشاره کرد.

رزومه کاری بسیار قوی و انجام پروژه های موفق متعدد مجموعه شهر را از سایر رقبا در استان به خصوص تبریز در زمینه درب اتوماتیک در تبریز کاملا متمایز نموده است.کارشناسان این مجموعه در اسرع وقت و بصورت کاملا رایگان آماده ارائه مشاوره و بازدید از پروژه های شما خواهند بود. آسایش شما ارمغان ماست.

تلفن : 04134441057  –  09382401994

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴