درب اتوماتیک |خدمات درب اتوماتیک در تبریز | درب پارکینگ برقی

درب پارکینگ برقی
Rate this post

درب اتوماتیک

اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید می بینید تقریباً همه خانه ها از درب بازکن اتوماتیک استفاده می کنند. یک درب پارکینگ برقی صرفاً یک وسیله هوشمند است که این امکان را برای شما فراهم می سازد که درب را باز کنید بدون اینکه آن را لمس کنید.

شما همانطور که در ماشین خود نشسته اید با فشار دادن یک دکمه وارد ساختمان می شوید به جای اینکه از ماشین بیرون بیایید و در را باز کنید و بعد از پارک کردن ماشین دوباره در را ببندید. انواع مختلفی از درب بازکن ها وجود دارند به همراه ویژگی ها، عملکرد ها و متعلقات گوناگون بسته به شرایط و موارد استفاده آنها.

درب اتوماتیک پارکینگ به شما امکان دسترسی آسانی را می دهد. با فشردن تنها یک دکمه درب باز شده و به راحتی می توانید وارد یا خارج شوید وجود درب پارکینگ برقی بخصوص در فصول سرد بسیار مفید است چراکه بدون نیاز به خروج از اتومبیل می توانید درب را باز و بسته کنید

درب های پارکینگ برقی 

علاوه براین،درب های پارکینگ برقی معمولا سنگین اند و برای افراد با توان جسمی کم و قد های مختلف(برای باز کردن درب های کرکره ای)باز کردن آنها دشوار است که درب های اتوماتیک این مشکل را برطرف کرده و نیاز به اعمال فشار ندارند.

درب های اتوماتیک انواع مختلفی دارند.انواع درب اتوماتیک مثل درب هایی که بصورت چرخشی لغزشی یا حرکتی باز می شوند.هدف اصلی از درب های اتوماتیک ساده سازی ورود و خروج افراد یا اشیا است، اما استفاده از این نوع درب ها فواید دیگری نظیر کنترل فضای فیزیکی،مسدود کردن ورود باد و سرما به ساختمان،و یا بعنوان مانعی برای سروصدا دارد.

برخی دربهای اتوماتیک دارای مکانیزم قفل اتوماتیک هستند که از طریق اسکن کارت شناسایی یا کارت مربوط به ورود و خروج و یا از طریق اسکن اثر انگشت درب را باز می کنند.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴