جک پارکینگ بازویی بتا | BSI | جک بازویی بتا در تبریز |جک بازویی برقی

جک پارکینگ بازویی بتا
Rate this post

جک برقی بازویی پارکینگی بتا BSI

جک پارکینگ بازویی بتا یک جک برقی دولنگه با کارکرد متوسط است، که تقریبا برای درب های تا هر لنگه تا 250 کیلوگرم می توان استفاده کرد، جک پارکینگ از جمله معدود جک هایی است که به ظاهر و طراحی بسیار اهمیت داده جنس بدنه ی میانی تمام استیل، سیستم جاگذاری موتور و قسمت انتهایی جک، کاور پوششی تمام استیل شفت و حتی قسمت اتصال های جلو و عقب همه با ظاهر خاص و به زیبایی طراحی شده، جک بازویی بتا دارای برق اصطراری فابریک نمی باشد .

عملکرد سیستم ترمز در این جک بسیار قابل قبول و عالی می باشد  در این جک تغییراتی نیز اعمال شده که روند کارکرد آن را بسیار بهبود بخشیده است چرا که در زمان توقف و یا حتی شروع حرکت به نرمی و کاملا بدون صدا عمل می کند .

جک پارکینگ بازویی بتا پک شامل تمام امکانات از جمله چشمی، فلاشر، ریموت کنترل، پلیت های نصب و حتی باتری می باشد. از جک پارکینگ بازویی می توان در مجتمع هایی که تردد محدود  و متوسطی دارند نیز استفاده کرد.

شفت بلند و حالت لوله ای این جک پارکینگی علی رغم اینکه ظاهر زیبار و خوبی به این جک نداده ولی باعث این می شود که در همه جا مانند درب های بیرون بازشو و با زاویه بیش از 90 درجه و یا درب هایی که فاصله ی لنگه ی درب با دیوار بسیار کم است مورد استفاده قرار گیرد.سیستم خلاص کن این جک از جمله معدود سیستم هایی است که فقط با کلید مخصوص خود عمل می کند و همین مساله باعث شده امنیت تردد با این جک دربازکن برقی بهتر شود. 

مدار فرمان جک پارکینگ بازویی بتا

مدارفرمان طراحی شده برای جک پارکینگ بازویی بتا بسیار دقیق و کاربردی بوده به صورتی که در زمان اجرای برنامه می توان برای هر پارامتر تنظیمات خاص خود را اعمال کرد ( مانند باز شدن، بسته شدن، سرعت ابتدایی و انتهایی و البته اتوماتیک بسته شدن) .

سیستم فالشر این جک پارکینگی در دو مدل و با دو ولتاژ 220 ولت و 24 ولت موجود است.

جک پارکینگ بازویی بتا چشمی مادون قرمز این جک برقی قادر است فواصل تا 6 متر را نیز ساپورت کند.

 

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴