انواع کرکره برقی در تبریز | درب کرکره ای پارکینگ | درب ریموت کرکره ای | درب اتوماتیک

انواع کرکره برقی در تبریز
4.5/5 - (2 امتیاز)

انواع کرکره برقی در تبریز

کرکره برقی از جمله درب های اتوماتیکی می باشد که دارای تنوع بسیاری به لحاظ ساختار و کارکرد و همچنین نوع متریال می باشند که نصب کرکره های برقی با وجود انواع تیغه های آلومینیومی ٬ گالوانیزه و پلی کربنات در طرح ها و اشکال متنوع نظیر تخت ٬ قوس دار و … در ابعاد مختلف و همچنین تنوع رنگ در کنار کیفیت مطلوب تیغه ها ٬ امکان ایجاد هارمونی بین درب رول آپ و نمای ساختمان را فراهم نموده است .

درب کرکره ای پارکینگی

امروزه درب پارکینگ به نوع های مختلف نصب می شود از نوع معمولی تا اتوماتیک در نوع اتوماتیک آن چندین نوع قابل نصب است که درب پارکینگ کرکره ای یکی از آن ها می باشد.

ارزان ترین نوع درب و ایمن ترین آن ها محسوب می شود به مانند درب کرکره ای مغازه نصب می شود با این تفاوت که در نوع پارکینگی آن از فلاشر و چشمی جهت ایمنی بیشتر استفاده می شود تا در هنگام بسته شدن مانع را تشخیص داده و از بروز حادثه جلوگیری شود. شرکت السا با قیمتی مناسب آماده نصب و پشتیبانی درب پارکینگ کرکره ای می باشد.

درب کرکره شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای در حال حاضر جایگزین درب های سنتی شده است. درب اتوماتیک شیشه ای دارای قابلیت ها و مزایای بسیاری می باشد از جمله قابلیت های درب اتوماتیک شیشه ای می توان به امن بودن، صرفه جویی در مصرف انرژی و سرعت بخشیدن در کار اشاره نمود.

درب ریموت کرکره ای

امروزه مدل های بسیار متنوع و فراوانی از انواع درب بازکن های اتوماتیک با تکنولوژی ها و ویژگی های پیچیده و مختلف در دسترس است. از انواع این ویژگی ها، می توان به این موارد اشاره کرد:حسگرهای حرکتی (motion sensors )، حسگر نوری (light sensors )، حسگر ضربه ای و یا مادون قرمز (infrared , bump sensor )، ریموت ، کی پد (key pad )و یا حتی ویژگی استفاده از موبایل شخصی برای باز کردن درب پارکینگ منزل . در این مقاله دو نوع مهم وعمده از وسایلی که برای باز کردن و بستن درب استفاده می شود، معرفی شده که عبارتند از ریموت و کی پد.

درب  کرکره ای اتوماتیک

درب اتوماتیک در کشور ما بطور روز افزون افزایش پیدا کرده است. درب اتوماتیک کاربردهای زیادی دارد. بعنوان مثال درب اتوماتیک سازمانها ، درب اتوماتیک اداره جات، درب اتوماتیک مغازه ها، درب اتوماتیک منازل، درب اتوماتیک برای بسیاری از اماکن ورودی.

درب اتوماتیک دارای مزایای بسیاری است. درب اتوماتیک باعث صرفه جویی در زمان خواهد شد همچنین درب اتوماتیک باعث صرفه جویی در هزینه می شود همچنین درب اتوماتیک نسبت به درب های سنتی از زیبایی و تکنولوژی بالایی برخوردار است.

توتان صنعت تولید کننده و عرضه کننده انواع درب اتوماتیک ، کرکره برقی ، درب اتوماتیک شیشه ای و انواع درب شیشه ای اتوماتیک برای کاربردهای مختلف است.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن : ۰۹۳۸۲۴۰۱۹۹۴